طی 4 روز گذشته؛

شناسایی و دستگیری 100 نفر از عاملان تیراندازی های غیرمجاز در خوزستان

فرمانده انتظامی خوزستان از شناسایی و دستگیری 100 نفر از عاملان تیراندازی و دارندگان سلاح های غیرمجاز طی 4 روز گذشته در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به برخورد قاطعانه پلیس با دارندگان سلاح های غیرمجاز و عاملان تیراندازی های غیرمجاز گفت: در راستای ارتقاء امنیت عمومی استان و اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز، با برنامه ریزی های مناسب و ارائه راهکارهای اجرایی دستور عملیاتی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی استان ابلاغ گردید.

وی اظهار داشت: پلیس اطلاعات امنیت عمومی با همکاری سایر یگان های انتظامی و تلاش مستمر در سطح استان در 4 روز گذشته طی چندین عملیات پی در پی موفق شد100 نفر از عاملان تیراندازی های غیرمجاز و دارندگان سلاح غیر مجاز  را شناسایی و دستگیر کنند.

سردار عباس زاده تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد 16 قبضه سلاح جنگی و 88 قبضه سلاح شکاری جمعا 104 قبضه سلاح غیرمجاز به همراه 833 عدد انواع فشنگ کشف و ضبط گردید.

این مقام ارشد انتظامی افزود: نیروی انتظامی عزم خود را برای برخورد قانونی با دارندگان سلاح های غیرمجاز و عوامل تیراندازی ها جزم نموده و با افراد خاطی هرگز مماشات نخواهد کرد.

انتهای پیام/گ

عاملان تیراندازی های غیرمجاز در دام قانون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.