در طی هشت ماهه نخست سال ۹۷ در استان سمنان:

سه میلیارد و ۸۶ میلیون تومان صدقه جمع‌آوری شده است

معاون کمیته امداد استان سمنان گفت: مردم نیک اندیش این استان از ابتدای سال ۹۷ و در مقایسه با هشت ماهه اول سال گذشته هشت درصد بیشتر صدقه داده اند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد قوسی معاون توسعه مشارکت مردمی کمیته امداد استان سمنان گفت: طی هشت‌ماهه ۹۷ با مشارکت مردم نوع‌دوست استان سه میلیارد و ۸۶ میلیون تومان صدقه جمع‌آوری شده است که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد هشت‌درصدی را نشان می‌دهد.

وی در ادامه افزود: تعهد کمیته امداد در جمع‌آوری صدقه طی هشت‌ماهه امسال سه میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان بود که جمع آوری بیش از سه میلیارد تومان صدقه از ابتدای سال تا کنون نشان می دهد که ۹۶ درصد تعهد کمیته امداد استان در پرداخت صدقه محقق شده است.

وی بابیان اینکه ۱۲۴ میلیون تومان از صدقات پرداختی مردم استان سمنان در سالجاری از طریق ۳۵ مرکز نیکوکاری در استان بوده است، تاکید کرد: مردم نوع‌دوست استان می‌توانند با شماره‌گیری سامانه آنی پرداخت#۰۲۳*۸۸۷۷* نیز صدقه دهند.

معاون کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه صدقات الکترونیکی و انتقال وجوه در کنار سهولت در صدقه دادن، باعث کاهش هزینه‌ها نیز می‌شود، عنوان داشت: شماره‌حساب ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ و یا شماره کارت۶۹۸۴-۹۰۱۷-۶۹۱۹-۶۰۳۷ نزد بانک صادرات نیز آماده دریافت صدقات مردم است.

انتهای پیام / گ

پرداخت صدقه در استان سمنان ۸ درصد رشد داشت

برچسب ها: کمیته امداد ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.