رئیس سازمان غذا و داروی کشور:

تلاش برای افزایش کیفیت صنایع غذایی/خط تولیدی تعطیل نشود

رئیس سازمان غذا و داروی کشور گفت: در شرایط خاص کشور باید کاری کرد که همه صنایع از جمله صنایع غذایی اداره شود و هیچ خط تولیدی تعطیل نشود و تولیدات داشته باشند.

تلاش برای افزایش کیفیت صنایع غذایی/خط تولیدی تعطیل نشودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اصغری رئیس سازمان غذا و داروی کشور در همایش گرامیداشت روز جهانی غذا در شیراز اظهار کرد: در شرایط خاص کشور باید کاری کرد که همه صنایع از جمله صنایع غذایی اداره شود و هیچ خط تولیدی تعطیل نشود و تولیدات داشته باشند.

اصغری افزود: برعکس کسانی که مانع تبادل تجاری کشور با خارج کشور هستند، تلاش کنیم تولید داخل ادامه یابد و اشتغال تداوم داشته باشد و سرمایه گذاری‌ها توسعه پیدا کند.

وی تصریح کرد: علت قرار دادن روز جهانی غذا وجود ده‌ها میلیون نفر گرسنه در جهان و ناتوانی و مرگ آن‌ها است و البته در کشور ما چنین مشکلاتی تا این حد نداریم.

اصغری با اشاره به اینکه بسیاری افراد به علت گرسنگی زودتر از معمول جان خود را از دست می‌دهند، اضافه کرد: باید با درست مصرف کردن و اسراف نکردن به تغذیه افراد گرسنه کمک کنیم و این هدف اولیه سازمان ملل است.

وی همچنین تاکید کرد: در جهت کیفیت صنایع غذایی تلاش شود.

در پایان همایش گرامیداشت روز جهانی غذا در شیراز از ۳۰ واحد نمونه تولید کننده فرآورده‌های غذایی استان تجلیل شد.

انتهای پیام/ز

صحبت های رئیس سازمان غذا و داروی کشور در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار