رنگ مورد علاقه سرپرست جدید پرسپولیس؛

قرمز‌ها اولین حاشیه علیه عرب را خنثی کردند

درحالیکه برخی رسانه‌ها از استقلالی بودن ایرج عرب خبر داده بودند، اما مسئولان باشگاه پرسپولیس این خبر را تکذیب کردند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان در دستگاه های دولتی، حمیدرضا گرشاسبی از مدیرعاملی پرسپولیس جدا و به جای او، ایرج عرب به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس تهران انتخاب شد.

عرب سابقه مدیریت در حراست وزارت ورزش و جوانان را دارد و ۱۴ آذر ۱۳۹۶ از سوی وزارت ورزش و جوانان به عنوان مسئول پشتیبانی و مالی باشگاه پرسپولیس انتخاب شد و حدود یک سال بعد توانست سرپرست این باشگاه شود. عرب از محبوبیت زیادی در بین هواداران برخوردار است و زمانیکه چندی پیش همراه با گرشاسبی در اصفهان حاضر شد تا بازی تیمش مقابل سپاهان اصفهان را تماشا کند، از سوی هواداران سرخپوش تشویق شد تا او بتواند با اعتماد به نفس و ... کارش را به عنوان سرپرست در پرسپولیس آغاز کند.

همچنین او در برگزاری دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی نیز نقش سرپرستی داشت و کلیه برنامه‌های مربوط به فینال زیرنظر او انجام می گرفت و حتی بازیکنان و کادرفنی نیز از عملکرد او رضایت کامل را دارند. البته برای این مدیر فوتبال کشورمان که سابقه مدیریت حراست وزارت ورزش و جوانان را دارد، حواشی خیلی زود آغاز شد و برخی رسانه ها خبر از استقلالی بودن او دادند که تمامی افراد نزدیک به عرب این موضوع را تکذیب کردند. 

ابتدا امروز صبح (چهارشنبه) عرب در گفتگو با تلویزیون باشگاه پرسپولیس اظهار کرد، بحث ها و حواشی همیشه در کنار پرسپولیس وجود دارد و بسیاری از افراد به دنبال حاشیه سازی برای این باشگاه هستند. نباید به ساخته های ذهن برخی افراد توجه کرد و من همیشه هوادار و عاشق پرسپولیس بودم و در یک سالی که در این باشگاه کار کردم، به عنوان نفر دوم باشگاه در تلاش برای پرسپولیس بودم و این موضوع را نیز شاهد بوده اید.

ایرج عرب

همچین جعفر کاشانی، رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس هم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره اینکه آیا ایرج عرب هوادار تیم استقلال تهران است، پاسخ داد: این صحبت ها را چرا مطرح می کنید؟ ایرج عرب انسان شریف و پاکی است و با ورزش آشنایی کامل را دارد. در یک سال گذشته که در باشگاه پرسپولیس بوده است، کارهای زیادی کرده و امیدوارم مدیران ورزشی و فوتبالی مان را زود از دست ندهیم و مطمن باشید ایرج عرب استقلالی نیست.

او افزود: همیشه در صحبت هایم استقلال و پرسپولیس را کنار یکدیگر می آورم، چون استقلال و پرسپولیس مانند شب و روز و مکمل همدیگر هستند.

ایرج عرب

حسین خبیری، مشاور و مسئول کارهای اجرایی باشگاه پرسپولیس هم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان به شدت این موضوع را تکذیب و بیان کرد: عرب امروز (چهارشنبه) در گفتگو با رسانه باشگاه پرسپولیس بیان کرد که پرسپولیس است و به این تیم تعصب دارد و نمی دانم این شایعات از کجا نشأت می گیرد. ایرج عرب را ۲۰ سال است می شناسم و با او کار کرده ام و در این مدت تا به حال نشنیده ام که بگوید استقلالی است یا به این تیم گرایش دارد.

او افزود: همچنین او خیلی به پرسپولیس علاقه مند بود و در ۲ سال گذشته با تمام وجود برای باشگاه کار کرده است و مطمئن باشید او استقلالی نیست.


بیشتر بخوانید:

عرب:گرشاسبی علی رغم میلمان رفت/هوادار و عاشق پرسپولیس هستم

سرپرست جدید پرسپولیس به عیادت محمد انصاری رفت

آشنایی با ایرج عرب، سرپرست باشگاه پرسپولیس تهران


انتهای پیام/

اظهارات مسئولان پرسپولیس درباره ایرج عرب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار