نماینده مردم مبارکه در مجلس:

نمایندگان استان اصفهان یکشنبه در مجلس حاضر نمی شوند

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان استان اصفهان یکشنبه در صحن مجلس و کمیسیون ها حضور پیدا نمی کنند.

هیچ یک از نمایندگان اصفهان یکشنبه در مجلس حاضر نمی شوند زهرا سعیدی نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: نمایندگان استان اصفهان یکشنبه در صحن و کمیسیون ها حضور پیدا نمی کنند؛ البته این موضوع به معنای این نیست که نمایندگان از مسئولیت خود شانه خالی می کنند بلکه ما به دنبال اجرای قانون و مصوبات برای بحث آب استان هستیم.

وی بیان کرد: مصوبات شورای عالی آب رعایت نمی شود و کوتاهی از طرف سازمان برنامه و بودجه دیده شده است و امیدواریم رئیس جمهور به قول خودشان در سفرشان به استان اصفهان وفا کنند ؛ موضوع استعفا آخرین راه حلی بود که به ذهن نمایندگان استان اصفهان رسید چرا که بیشترین زمان خود را برای بحران آب گذاشتیم اما متاسفانه به آن نتیجه لازم دست پیدا نکردیم.

سعیدی گفت : اولویت نمایندگان استان بحث آب شرب استان بود و به همین  نتیجه رسیدیم که تا تعیین تکلیف این موضوع بر امضای خودمان پایدار بمانیم.

نماینده مردم مبارکه گفت : بر اساس مصوبات شورای عالی آب باید از  برداشت های غیر مجاز جلوگیری شود و در استان اصفهان این قانون رعایت می شود اما متاسفانه در برخی از نقاط کشور با این موضوع برخورد قانونی صورت نمی گیرد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت : خدمت کردن نیاز به کرسی و صندلی خاصی ندارد و تا آخرین لحظه برای مطالبه به حق   مردم شهید پرور استان اصفهان ایستادگی می کنیم.

 

انتهای پیام /س

صحبت های  نماینده  مبارکه درباره ی استعفای نمایندگان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۱۰:۴۳ ۲۲ آذر ۱۳۹۷
نمایندگان محترم اصفهان باید حاضر شوند و از وزیر محترم کشاورزی و نیرو بخواهند و همفکری کنند و طرح ارایه دهند و مشکلات با همفکری حل می شود و همه نسبت به مردم شان که امانت الهی در دست مسیولین هستند مسیول اند