مرکز جامع بیماران خاص و کلینیک دیابت در چابهار افتتاح شد

مرکز جامع بیماران خاص و کلینیک دیابت با حضور مدیران بهداشتی و درمانی دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر و مسئولان محلی در چابهار افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر؛ کامران کردی معاون درمان دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهراظهار داشت: با افتتاح این مرکز تجمیع خدمات به بیماران خاص در یک مرکز مجهز صورت خواهد گرفت و موجب تسهیل خدمات رسانی به بیماران هموفیلی، تالاسمی و ام اس به صورت متمرکز می‌شود.

کامران کردی افزود: افتتاح این مرکز لبخند رضایت بیماران چابهاری را در پی خواهد داشت و بعد از سال‌ها انتظار از خدمات مطلوب بهره مند می‌شوند.

وی گفت: یکی از برنامه‌های مهم این دانشکده رسیدگی به وضعیت درمانی بیماران خاص است تا بتوانیم خدمات مطلوبی ارائه کنیم.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر بر پیگیری مشکلات و بررسی نواقص تاکید کرد و افزود: خدمات دهی به این بیماران از وظایف کارکنان بهداشت و درمان است.

وی هدف از افتتاح مرکز جامع بیماران خاص را ارائه خدمات متمرکز به بیماران عنوان کرد.

کردی بر ارتقای شاخص بهداشتی درمانی، تامین نیروی انسانی و تسریع در کلنگ بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی چابهار تاکید کرد و گفت: با همت و همراهی مسئولان محلی و پس از آماده سازی زمین و ایجاد راه دسترسی، بیمارستان جدید این شهرستان کلنگ زنی می‌شود.

وی بیان کرد: مرکز جامع بیماران خاص در نیکشهر و ایرانشهر نیز افتتاح شده است.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر تصریح کرد: ۱۶۴ بیمار تالاسمی و ۲۱ بیمار دیالیزی با چهار تخت دیالیز در نیکشهر وجود دارد و مرکز جامع بیماران خاص در این شهرستان خدمات متنوعی به بیماران ارائه می‌کند.

وی بیان کرد: رئیس مرکز پیوند و امور بیماری‌ها قول ۲ دستگاه جدید دیالیز را به بیماران نیکشهر دادند.

کردی تصریح کرد: مرکز بیماران خاص در ساختمان بیمارستان ۲۲ بهمن نیکشهر افتتاح شده و شامل تخت‌های بستری برای بیماران به تفکیک آقا، خانم، اطفال، اتاق بازی و تجهیزات اسباب بازی جهت بیماران اطفال است.

انتهای پیام/ف

افتتاح مرکز جامع بیماران خاص و کلینیک دیابت در چابهار 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار