معرفی مدیرکل جدید صدا و سیمای استان سمنان

در مراسمی با تجلیل از خدمات شش ساله محمد منتظر حجت ، حجت الاسلام مصطفی توکلیان به عنوان مدیرکل صدا و سیمای استان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، در آیین معارفه مدیر کل جدید صدای و سیمای استان سمنان ، علی دارابی معاون امور استان های رسانه ملی ، سرپرست استانداری سمنان ، نمایندگان مردم سمنان ، مهدیشهر ، سرخه و دامغان در مجلس شورای اسلامی ، فرماندهان نیروی انتظامی و سپاه قائم استان سمنان و جمعی از مسئولان استان و مدیران و کارکنان صدا و سیمای مرکز سمنان حضور داشتند.

حجت الاسلام مصطفی توکلیان پیش از این مدیر روابط عمومی معاونت امور مجلس و استان‌ها، مدیر روابط عمومی شبکه قرآن سیما، مشاور سیاسی معاون امور مجلس و استان‌ها، قائم‌مقام اداره کل امور مجلس و مدیر گروه معارف شبکه های اول سیما و جام جم بوده است.

محمد منتظر حجت مدیرکل قبلی صدا و سیمای استان سمنان به عنوان مدیرکل صدا و سیمای استان گلستان مشغول به کار شده است.

علی دارابی معاون امور استانهای سازمان صداوسیما در این آئین با اشاره به ثمرات و برکات انقلاب اسلامی، انعکاس دستاوردها و توفیقات 40 ساله جمهوری اسلامی ایران را از مهمترین رویکردهای رسانه ملی در ماههای پیش رو برشمرد.

وی وظیفه رسانه ملی در تبیین خدمات نظام و انقلاب به کشور را برای جامعه و بخصوص نسل جوان و تعمیق وحدت در بین گروههای متنوع یادآور شد و تصریح کرد: مجموعه برنامه کارنامه که با دعوت از استانداران اداور مختلف هر استان برای بازگویی خدمات سال های پس از انقلاب در مراحل پایانی تولید قرار دارد یکی از آثار فاخر و اثرگذار رسانه ملی در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

دارابی همچنین توجه و صیانت از ظرفیتهای بومی و آداب و رسوم مختص استانها و بهره گیری هنرمندانه و حرفه ای از آن برای ایجاد امید و آگاهی در کشور را خواستار شد و خاطرنشان کرد: صحبت کردن به زبان نسل امروز و بیان خدمات و دستاوردها در کنار چالش ها و ضعف ها در رسانه ملی می تواند زمینه ساز ایجاد انگیزه و علاقه و اعتماد بین عموم مردم باشد.

سرپرست استانداری و معاون سیاسی امنیتی استان نیز در این مراسم مدیریت متمرکز و کارآمد در رسانه برای تشریح و تبیین خدمات حاکمیت و بدنه اجرایی کشور را از وظایف سنگین رسانه ملی دانست و گفت : درک و تحلیل صحیح از وقایع، پاسخ به مطالبات و سئوالات جدید مردم در رسانه، بسیاری از توطئه های دشمنان علیه ایران اسلامی را خنثی می کند.

سعید ناجی استفاده صحیح از ادبیات و هنر برای تولید برنامه های مورد توجه مردم را خواستار شد و گفت: تنظیم مناسبات درست در لایه های مختلف جامعه با ساختار حکومت و اجرایی نظام از اقدامات مطلوب صداوسیما است.

وی همچنین از تعامل ارزنده و اثرگذار مجموعه مدیران و برنامه سازان صداوسیمای مرکز سمنان با مسئولان اجرایی قدردانی کرد.

مدیر کل سابق صداوسیمای مرکز سمنان نیز در گزارشی از عملکرد 6 ساله گذشته این مرکز در بخش های مختلف سیما، صدا، خبر، فنی و پشتیبانی و امور عمرانی و تخصصی گفت : صداوسیمای مرکز سمنان ، زیرساخت های سیگنال رسانی ماهواره ای شبکه های استانی 33 مرکز را ایجاد کرده است.

محمد منتظر حجت پوشش شبکه استانی را حدود 98 درصد عنوان و تاکید کرد: همزمان با سالگرد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، جشن پوشش کامل شبکه استانی در این مرکز برگزار خواهد شد.

وی از افزایش ظرفیت های تولید فاخر در واحدهای مختلف خبر داد و خاطرنشان کرد: رضایت و اعتماد 80 تا 95 درصدی مردم از برنامه های این مرکز در سالهای گذشته ، کسب رتبه های برتر ارزیابی های درون سازمانی، حضور و افتخارآفرینی همکاران در جشنواره های متنوع از نتایج کار جهادی و متعهدانه و تخصصی مجموعه معاونان، مدیران و کارکنان خدوم این مرکز است.

مدیر کل جدید صداوسیمای مرکز سمنان نیز در سخنانی با اشاره به حضور رسانه به عنوان پرچم دار جنگ نرم دشمن در عرصه های مختلف حمایت از نظام و مردم گفت : تمام تلاش استکبار رسانه ای برای تاثیر بر افکار عمومی جامعه با مجاهدت و برنامه ریزی صحیح بی اثر شده است.

حجت الاسلام مصطفی توکلیان بهره گیری از آموزه های اسلام، تبعیت از فرامین رهبری و شناخت و بصیرت را چراغ راه و هدایت رسانه دانست و تصریح کرد : تبیین کردن سبک زندگی اسلامی مومنانه، توجه و به کارگیری ارکان اقتصاد مقاومتی در زندگی روزمره از ماموریت های مهم برنامه سازی در شبکه های استانی با تکیه بر توان و خلاقیت جوانان است.

وی چهل سالگی انقلاب اسلامی را فرصتی برای برشمردن و نمایش نقش اساسی ولایت فقیه در حکومت اسلامی و جایگاه والای امام راحل در شکل گیری و پیروزی این حرکت بزرگ مردمی دانست.

انتهای پیام / گ

جزئیات معرفی مدیرکل جدید صدا و سیمای استان سمنان 

برچسب ها: سپاه ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار