سرمربی تیم والیبال شهرداری اورمیه:

با تغییراتی که در ترکیب تیم انجام دادیم توانستیم پیروزی را از آن خود کنیم

سرمربی تیم والیبال شهرداری اورمیه گفت:با تغییراتی که در ترکیب تیم انجام دادیم توانستیم پیروزی را از آن خود کنیم.

با تغییراتی که در ترکیب تیم انجام دادیم توانستیم پیروزی را از آن خود کنیمناصر شهنازی سرمربی تیم والیبال شهرداری اورمیه  با اشاره به  پیروزی تیمش برابر تیم دورنا در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، اظهار کرد:تماشاگران دربی بسیار خوب، مهیج و تماشایی را شاهد بودند.

وی ادامه داد:تیم دورنا دو ست اول را بسیار خوب بازی کرد، ولی در ادامه باتغییراتی که در ترکیب تیم انجام دادیم توانستیم نبض بازی را در دست بگیریم و بتوانیم پیروزی را از آن خود کنیم.

وی افزود:بازیکن شاخصی نداریم و سعی داریم با ایجاد انگیزه در بازیکنان در تمامی بازی‌ها از آن‌ها استفاده کنیم، همانطور که در بازی امروز تقریبا با ترکیب تیم دسته یک برنده بازی شدیم.

شهنازی ادامه داد:به بازیکنان جوانم فرصت بسیاری داده ام، و باید آن‌ها از این فرصت بسیار خوب استفاده کنند و توانایی‌های خود را نشان دهند.
 
شهنازی در خصوص بازی هفته پایانی نیم فصل مقابل تیم پر ستاره سایپا گفت: تیم سایپا بهترین بازیکن‌ها را در اختیار دارد و قطعا بازی سختی مقابل آن‌ها خواهیم داشت.

سرمربی شهرداری اورمیه در پایان گفت: برد مقابل دورنا به تیم ما کمک بسیاری زیادی از لحاظ روحی و روانی خواهد کرد که امیدوارم با حمایت هواداران  هفته پایانی یک پیروزی دیگر برای آن‌ها به ارمغان بیاوریم.
 
انتهای پیام/
 

برد تیم شهرداری ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.