نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت:

اعتبار 7 میلیاردی بودجه عمرانی شهرستان همدان

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی از اعتبار 7 میلیاردی برای بودجه عمرانی شهرستان همدان خبر داد.

اعتبار 7 میلیاردی بودجه عمرانی شهرستان همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کار سخت و دشواری را برای تدوین بودجه ۹۸ در مجلس داریم گفت: کاهش فشار بر اقشار کم درآمد در بودجه ۹۸ مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی گفت: همدان بر روی ریل توسعه قرار دارد و همه شهرستان‌های این استان در حال حرکت است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پروژه‌های ملی همدان بیان کرد: بیمارستان هزار تختخوابی، زورخانه باستانی، منطقه ویژه فناوری‌های برتر، دو پروژه فامنین، موزه منطقه‌ای و هنرهای معاصر، پردیس سینمایی، پروژه اتوبان تهران - ملایر، بیمارستان اکباتان، چهل چمن برای انتقال صدا و سیما، پتروشیمی ابن سینا و هگمتانه، ورزشگاه تخصصی سه طبقه سعیدیه، چهار پروژه گردشگری و غیره را داریم.

حاجی بابایی افزود: در مورد کلان شهر شدن همدان، این موضوع از سال 88 مصوب شد و در مورد سؤال و ابهام مردم و فرماندار بهار می‌گویم که بهار یک شهرستان است که دارای مردمی متدین است و قرار نیست تا از شهرستان بودن خارج شود. در مورد کلان شهر همدان نقطه ابهام وجود ندارد.

وی گفت: کار سخت و دشواری را برای تدوین بودجه 98 در مجلس خواهیم داشت چرا که باید تدابیری اندیشیده شود تا از این معبر عبور کنیم.

نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه دو میلیون و 430 هزار بشکه نفت صادر می‌شد که الان به نصف تولید و صادرات رسیده‌ایم، گفت: باید به دنیا ثابت کنیم بدون فروش نفت  هم می‌توانیم ادامه دهیم و موفق باشیم.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی برای قیمت نفت در سال آینده بالای 80 دلار است اظهار داشت: برای اجرای بودجه و عبور از این معبر به رضایت و اعتماد عمومی نیاز داریم و باید به سمتی حرکت کنیم تا تدابیری را برای اقشار کم درآمد در بودجه 98 داشته باشیم.

حاجی بابایی گفت: دولت دست مجلس را برای یک سری اقدامات باز گذاشته است و تبصره 14 به معنی فرآورده‎های نفتی است که در آن هیچ تغییری به وجود نیامده است و تاثیرگذارترین تبصره در بودجه 97 و 98 بوده که 110 هزار میلیارد تومان اعتبار این تبصره است که ممکن است به 200 هزار میلیارد تومان نیز افزایش یابد.

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: این تبصره به دنبال بحث یارانه‌ها برای نخستین بار در سال 97 ایجاد شد و باید به کارمندان و بازنشستگان نگاه بالاتری داشته باشیم و با توجه به تورم موجود در کشور بازنشستگان و کارمندان ما در سختی زندگی می‌کنند و نگاه ما به این موضوع مثبت است.

وی بودجه عمرانی شهرستان همدان را 7 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: فقط 4 میلیارد تومان به پروژه استخر از طریق ردیف ملی تزریق شده است و اکنون اوراق نیز مسئله مهمی است که باید از آن استفاده کنید.

انتهای پیام/د.ا

کاهش فشار بر اقشار کم درآمد در بودجه ۹۸ مورد توجه قرار می‌گیرد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.