معاون تعاون و اموراجتماعی بنیاد شهید خبرداد؛

توزیع کارت حکمت بین ۴۵۰ هزار نفر از ایثارگران کشور

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از توزیع کارت حکت بین ۴۵۰ هزار نفر از ایثار گران کشور خبرداد.

محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد گفت: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده بین بنیاد شهید و وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح انجام شده، کارت حکمت مربوط به فروشگاه‌های اتکا تا پایان دی ماه بین ۴۵۰ هزار نفر از ایثارگران حقوق بگیر از بنیاد شهید توزیع می‌شود.

پاکدل افزود: این کارت‌ها در بنیاد شهید استان‌ها توزیع می‌شود و ایثارگران می‌توانند به بنیاد شهید مناطقی که دارای پرونده ایثارگری هستند مراجعه نموده و نسبت به دریافت کارت‌ها اقدام نمایند.

وی در خصوص مزایای کارت‌های حکمت گفت: ایثارگران حقوق بگیر از بنیاد می‌توانند با دریافت این کارت‌ها از تخفیف هنگام خرید از فروشگاه‌های اتکا بهره‌مند شوند و همچنین کالا‌ها را به صورت اقساطی از فروشگاه‌ها خریداری کنند.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در خصوص اجرای مرحله دوم این طرح بیان کرد: بعد از اتمام مرحله نخست، این کارت‌ها بین ایثارگرانی که از دستگاه محل خدمت خود حقوق دریافت می‌کنند، توزیع خواهد شد.

پاکدل افزود: بنیاد گام‌های خوبی در جهت خدمات الکترونیک برداشته است که بر اساس ارزیابی سازمان ملی فناوری اطلاعات بنیاد شهید چهارمین دستگاه ملی که بیشتر خدمات خود را به صورت الکترونیک به جامعه هدف خود ارائه کرده است.


انتهای پیام/ ا

کارت حکمت بین ایثارگران حقوق بگیر از بنیاد توزیع می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جانباز
۲۱:۱۷ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
اصلا" بدرد ما نخورده و نميخوره،مبلغی خرید کنیم و بعد یکدفعه از حقوق مان کم شود،خوب نقد میخریم، ديگه ذلت کارت میخواهیم چکار؟!
Iran (Islamic Republic of)
حسنجان عربی
۲۲:۴۸ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
پس کی شارݫ میشود یا سرکاری بود
Iran (Islamic Republic of)
روح ا..
۲۲:۵۷ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
باسلام دست مسیولین دردنکنه بعداز35سالی که ازجانبازیم میگذره تازه بخودشون اومدن که ماهم ادمییم وحق زندگی داریم اگه میشه زحمتی هم واسه داروهامون بکشیدسال گذشته720هزارتومان فاکتورداروویزین به بیمه دی دادم100تومنش بمن رسیدامسال هم شکرخداازهر140هزارتومانیکه خرج داروکردم فقط42هزارتومان پرداخت کردندکجاگیره الله واعلم
Iran (Islamic Republic of)
سید رضا
۱۲:۴۷ ۱۵ مهر ۱۳۹۸
پس چرا هنوز برای من که حالت اشتغال هستم صادر نشده؟