نتانیاهو: تل‌آویو برای بقای خود هر کاری انجام می‌دهد

نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی با تکرار ادعاهای بی اساس گفت هر کاری نیاز باشد برای حفاظت از اسرائیل در برابر ایران انجام می‌دهیم.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، بنیامین نتانیاهو، نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی‌ای در جمع خبرنگاران رسانه‌های خارجی در قدس اشغالی مدعی شد: هر کاری نیاز باشد برای حفاظت از اسرائیل در برابر ایران که آشکارا خواستار نابودی دولت یهود است، انجام می‌دهیم زیرا خط قرمز ما بقای ماست.

نتانیاهو ادعا کرد: فعلا اسرائیل تنها ارتشی است که در جهان به‌ صورت مستقیم با نیروهای ایرانی در سوریه درگیر شده است. 

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین با تکرار ادعاهای بی‌اساس خود گفت: ایران می‌خواهد ارتش خود را از فاصله ۱۵۰۰ کیلومتری به مرز‌های ما آورده و با موشک‌هایی با برد ۴۰۰ تا ۷۰۰ کیلومتر تمام اسرائیل را پوشش دهد. بنابراین ما هر کاری برای دفاع از خود انجام می‌دهیم.

نتانیاهو درباره قتل جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار مقتول عربستانی در حمایتی آشکار از رژیم سعودی نیز گفت: اگر عربستان سعودی بی‌ثبات شود نه فقط خاورمیانه بلکه تمام جهان بی‌ثبات می‌شود. به نظر من این مسئله باید در نظر گرفته شود!

انتهای پیام/

سخنرانی نتانیاهو در جمع خبرنگاران رسانه‌های خارجی در قدس اشغالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۲۳ آذر ۱۳۹۷
نتانیاهوی خبیث؛ در تبلیغات انتخاباتی خود صریح گفت که هدف بزرگ من شهرک سازی و بزرگ کردن شهرهای غصبی است...
Iran (Islamic Republic of)
ابوالقاسم پیری جانباز
۱۶:۳۱ ۲۲ آذر ۱۳۹۷
هیچ کاری دیگه نمی توانید انجام بدهید نتانیاهوی خبیث از این کارا زیاد کردید تکان بخورید ۱۰۰۰ فروند موشک می خورید تو محکوم به شکست هستید کالاهایی مرگ بر تو و طرفداران آمریکا و آل سعود وهابی نتانیاهو دیگر شده کیش و مات شدید هیچ راهی جز توبه یا ناب و ی ندارید البته توبه گرگ مرگ است بمیر مرگ بر اسرائیل غاصب کودک کوش
آخرین اخبار