با اشاره به عملیات فلسطینیان در کرانه باختری؛

نتانیاهو: امروز ضربه سختی خوردیم

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی عملیات امروز مقاومت فلسطین در کرانه باختری را ضربه سختی برای این رژیم توصیف کرد.

نتانیاهو: امروز ضربه سختی خوردیمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، گفت: اسرائیل امروز، پس از عملیات تیراندازی در جنوب «سلواد» که به دنبال آن دو سرباز اسرائیلی کشته شدند، ضربه سخت و دردناکی را متحمل شد.

نتانیاهو افزود: با مجریان دو عملیات برکان و عوفرا تسویه حساب کرده بودیم ولی امروز در سلواد ضربه درناکی را متحمل شدیم.

نخست وزیر اسرائیل در ادامه مدعی شد: مجریان این عملیات را هم مجازات خواهیم کرد و خون هر کس را که سربازان ما را هدف قرار می دهد خواهیم ریخت.

گفتنی است عملیات استشهادی فلسطینیان در کرانه باختری که به کشته شدن دو صهیونیست منجر شد پس از آن صورت گرفت که نظامیان اسرائیلی دو فلسطینی را در این منطقه به شهادت رساندند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۲۱:۳۲ ۲۳ آذر ۱۳۹۷
مرگ بر نتانیاهو کودک کش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۷ ۲۳ آذر ۱۳۹۷
بدرگ،بیشتر از آنها باید می خوردید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۳ ۲۳ آذر ۱۳۹۷
وقتی کودکان و پیران مردم مظلوم فلسطین و سایر کشورهای اسلامی را به ناحق به گلوله می بندید و خون آنها را می ریزید و آنها را به شهادت می رسانید،هیچ احساسی انسانی و عاطفی از خود نشان نمی دهید و بر عکس احساس شادمانی می کنید،ولی دو تا سرباز آدم کش شما از بین می رود نمی گویم به درک واصل می شود،شما احساس می کنی ضربه سختی خوردید؟هر عملی عکس العملی دارد.نمک نشناس!زمین تحمل حمل افرادی مثل شماها را بر روی خود ندارد،هر وقت مردید و از این دنیا رفته اید فشار قبر بر افرادی مثل شما ها بسیار شدید خواهد شد.
آخرین اخبار