احتمال انتصاب داماد ترامپ در سمت رئیس دفتر وی

شماری از رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند انتصاب جرد کوشنر، داماد و مشاور نزدیک دونالد ترامپ به عنوان رئیس دفتر رئیس‌جمهور آمریکا در حال بررسی است.

احتمال انتصاب داماد ترامپ در سمت رئیس دفتر ویبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، شماری از رسانه‌های آمریکایی پنجشنبه شب اعلام کردند انتصاب جرد کوشنر، داماد و مشاور نزدیک دونالد ترامپ به عنوان رئیس دفتر رئیس جمهور در کاخ سفید، در حال بررسی است.

روزنامه هافینگتون پست به نقل از یکی از مقامات عالی رتبه جمهوری خواه نزدیک به دولت نوشت جرد کوشنر سی و هفت ساله روز چهارشنبه برای رایزنی در مورد این سمت با رئیس جمهور دیدار کرد. شبکه سی بی اس نیوز هم اطلاعات مشابهی منتشر کرد.

سارا ساندرز، سخنگوی کاخ سفید در واکنش به این مسئله گفت: من نمی‌دانم چه کسی این سمت را برعهده خواهد گرفت، اما فکر می‌کنم همه ما در اینجا می‌دانیم که کوشنر در هر نقشی که رئیس جمهور به او بسپارد عالی خواهد بود. وی در برخی حوزه‌ها کار‌های بزرگی انجام داده است.

دونالد ترامپ روز پنجشنبه اعلام کرد پنج نفر در فهرست هستند و تاکید کرد گفتگو‌هایی در این زمینه صورت گرفته است. ترامپ در دیدار با فرمانداران جدید انتخاب شده در کاخ سفید گفت نامزد‌های این پست افراد فوق العاده‌ای هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار