اختصاص ۳ هزار و ۵۰۰ تخت برای نگهداری مددجویان بهزیستی کرمانشاه

مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه از وجود ۳ هزار و ۵۰۰ تخت برای نگهداری جامعه هدف بهزیستی خبر داد.

اختصاص ۳ هزار و ۵۰۰ تخت برای نگهداری مددجویان بهزیستی به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،قادری مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در دیدار با حاج حسن سلیمانی نماینده مردم هرسین، صحنه و کنگاور در مجلس شورای اسلامی از وجود ۳ هزار و ۵۰۰ تخت نگهداری تحت نظارت بهزیستی برای جامعه هدف تحت نظارت در مراکز نگهداری، مراقبتی معلولان، سالمندان، بیماران روانی، کودکان شیرخوارگاه، کودکان بی سرپرست و بدسرپرست خبر داد.

وی با اشاره به اقدامات بهزیستی در راستای مقابله با آسیب‌های اجتماعی خصوصا طلاق، افزود: با همکاری دادگستری با راه اندازی مرکز کاهش طلاق در استان، طلاق را ابتدا وارد چرخه مشاوره کرده ایم که از این طریق میزان آن کاهش یابد که خوشبختانه نتیجه خوبی داشته است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت:نداشتن مهارت‌های زندگی، فردی و اجتماعی بیشترین عامل طلاق است و این در حالی است که ۵۵ درصد طلاق‌ها در سال اول زندگی و ۸۰ درصد در پنج سال زندگی افراد به وقوع می‌پیوندد.

قادری بر تخصیص اعتبارات برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی در لایحه بودجه ۹۸ تاکید کرد و گفت: در تمامی شهرستان‌های استان مراکز اورژانس اجتماعی فعال هستند.

این مسئول به اقدام بزرگ دولت برای حمایت از افراد نیازمند جامعه اشاره داشت و گفت: امسال کار برقراری مستمری ۱۵۴ هزار نفر در قالب ۳۲ هزار خانوار توسط بهزیستی انجام گرفت که کار بسیار خوبی در استان بود.

حسن سلیمانی نماینده مردم هرسین، صحنه و کنگاور در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار بر احصای نیاز‌های معلولان خصوصا وسایل کمک توانبخشی برای آن‌ها توسط بهزیستی و تامین اعتبار آن تآکید کرد.

وی همچنین از پیگیری‌های لازم برای برقراری بیمه تامین اجتماعی زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی هرسین، صحنه و کنگاور خبر داد.

 

انتهای پیام/ی

 

برقراری بیمه تامین اجتماعی زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی هرسین، صحنه و کنگاور

برچسب ها: بهزیستی ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.