علی علیزاده نوشت:

سکوت خبرنگاران بی بی سی درباره وضعیت فاجعه بار بی خانمان ها در انگلیس

خبرنگاران بی بی سی فارسی هرگز از فاجعه ی بی خانمان ها در انگلیس سخنی نمی گویند اما با انتشار مطالبی درباره بی خانمان ها در ایران سعی در سیاه نمایی دارند.

چرا خبرنگاران BBCفارسی صدها مطلب درباره بی‌خانمان ها در ایران منتشر میکنند ولی هرگز از فاجعه بی‌خانمانی در انگلیس نمی گویند؟

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تازه ترین گزارش وزارت کشور انگلیس در آستانه پایان سال میلادی 2018 نشان می دهد که آمار افراد بی خانمان در این کشور در یکسال گذشته روند افزایشی دارد.این آمار ها حاکی از آن است که تا ژوئن 2018 میلادی - 82 هزار و 310 خانوار در اقامتگاه های موقت مستقر بوده که این میزان در مقایسه با سال قبل 5 درصد و با هشت سال پیش 71 درصد افزایش داشته است.

 رسانه های غربی همچون بی بی سی و منوتو و ... در این رابطه هیچ پوشش خبری‌ای نداشتند و در سکوتی کامل به سر می برند اما به طور گسترده به آمار بی خانمان ها و کارتن خواب های کشور ایران اشاره می کنند و با پروپاگاندای رسانه ای خود سعی دارند به سیاه نمایی علیه ایران پردازند .

علی علیزاده تحلیلگر سیاسی و استاد فلسفه با انتشار توییتی در صفحه‌ی شخصی‌اش از آمار وحشتناک بی خانمان ها و کارتن خواب ها در انگلیس پرده برداشت و نوشت:

امروز از هر ۲۰۰ نفر در انگلیس و ولز یک نفر بی‌خانمان است. یعنی یا کارتن خواب خیابان است یا در سرپناهی موقت است. در لندن از هر ۵۳ نفر یک نفر بی‌خانمان است. و در کنزینگتون و چلسی (گرانترین محله بریتانیا) از هر ۲۹ نفر یک نفر بی‌خانمان است. دنی دورلینگ. مجله لندن ریویو. شماره آذر۹۷

چرا خبرنگاران BBC فارسی صد‌ها مطلب درباره بی‌خانمان‌ها در ایران منتشر میکنند، ولی هرگز از فاجعه بی‌خانمانی در انگلیس نمی‌گویند؟

همچنین در توییتی خطاب به خبرنگاران بی بی سی فارسی نوشت:

سوال: چرا خبرنگاران BBCفارسی صدها مطلب درباره بی‌خانمانی در ایران منتشر میکنند ولی هرگز از فاجعه بی‌خانمانی محل زندگی خودشان نمیگویند؟ چطور چشمشان در مسیر خانه تا کار این همه کارتن‌خواب را در خیابانهای لندن نمی‌بیند؟ جواب: چون BBCفارسی پروپاگاندایی با هدف خاص سیاه‌نمایی ایران است.

چرا خبرنگاران BBC فارسی صد‌ها مطلب درباره بی‌خانمان‌ها در ایران منتشر میکنند، ولی هرگز از فاجعه بی‌خانمانی در انگلیس نمی‌گویند؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار