احتمال اضافه شدن گزارش تصادف‌ها به Google Maps

گوگل قصد دارد در راستای توسعه اپلیکیشن مسیریابی خود، Google Maps گزارش تصادف‌های جاده‌ای را به این نقشه اضافه کند.

احتمال اضافه شدن گزارش تصادف‌ها در Google Mapsبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نرم‌افزار محبوبی که این روزها مورد استفاده بسیاری از راننندگان قرار می‌گیرد، اپلیکیشن ویز (Waze) است. این اپلیکیشنِ مسیریاب توسط غول موتور جستجوی جهان، گوگل توسعه داده می‌شود و از محبوبیت بالایی برخوردار است. یکی از دلایلی که این برنامه برای رانندگان جالب است، گزارش لحظه‌ای از حوادث و تصادف‌هایی است که در طول مسیر اتفاق افتاده است. اخبار جدید نشان می‌دهد که گوگل برای اپلیکیشن مسیریابی خود، Google Maps نیز قصد فعال کردن چنین قابلیتی را در نظر دارد.

این اطلاعات که با جمع شدن داده‌های اینترنتی مهیا می‌شوند، به اپلیکیشن Google Maps اضافه شده‌اند و به نظر می‌رسد به تازگی این قابلیت به اپلیکیشن Google Maps اضافه شده است. البته، گزارش‌ها حاکی از این است که این قابلیت هنوز به طور کامل فعال نشده و کاربران این اپلیکیشن مسیریابی نمی‌توانند از آن استفاده کنند.

گزارش Android Police نشان می‌دهد دکمه جدید «+» در این اپلیکیشن که زیر آیکن تنظیم صدا قرار گرفته و کاربران با استفاده از آن می‌توانند هنگام مسیریابی، وقوع حوادث مختلف را به گوگل گزارش کنند و پس از آن، گزارش روی نقشه مشخص شود. بر اساس این گزارش، دکمه ذکر شده در تعدادی از کشورها به محیط Google Maps اضافه شده است اما هنوز از آن نمی‌توان استفاده کرد. در نتیجه، باید منتظر ماند تا آپدیت جدید این اپلیکیشن برای پلتفرم‌های اندروید و iOS عرضه شود و از این قابلیت استفاده کرد.

احتمال اضافه شدن گزارش تصادف‌ها در Google Maps


بیشتر بخوانید: آپدیت جدید iOS اتصال گوشی‌های اپل با دیتای سیم کارت را مختل می‌کند


انتهای پیام/

اضافه شدن گزارش تصادفات به اپلیکیشن Google Maps

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار