اعتراف نماینده بوکان به استخدامی‌های بی ضابطه در بیمارستان این شهر

نماینده بوکان گفت: هفت نفر از کارکنان فاز دوم بیمارستان شهید قلی پور با معرفی من استخدام شده‌اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، محمد قسیم عثمانی نماینده شهرستان بوکان در مجلس شورای اسلامی در نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان که صبح امروز (جمعه) در سالن جلسات فرمانداری بوکان برگزار شد، در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان در مورد وضعیت استخدام نیرو در طرح توسعه بیمارستان شهید قلی پور این شهر، گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان از طریق یک شرکت خصوصی اقدام به تامین ۴۵ نفر نیروی خدماتی مورد نیاز برای طرح توسعه بیمارستان بوکان کرد که با توجه به اینکه قبل از عقد قرارداد دانشگاه علوم پزشکی با این شرکت، این طرح به بهره برداری می‌رسید، علوم پزشکی استان اختیار انتخاب و بکار گیری نیرو‌های مورد نیاز را به شبکه بهداشت و درمان بوکان داد.

وی با بیان اینکه از آزمون، ملاک و معیار خاصی برای انتخاب این نیرو‌ها استفاده نشد، گفت: تعدادی از این نفرات از طریق معرفی و سفارش امام جمعه، فرماندار بوکان و هفت نفر هم از طریق بنده به شبکه بهداشت و درمان معرفی و استخدام شدند و هیچ وقت این مسئله را کتمان نمیکنم.

عثمانی ضمن دفاع از این اقدام خود، اظهار داشت: اگر کسانی دیگر هم در جمع این هفت نفر که من معرفی کرده بودم بودند، نفرات دیگری به این موضوع اعتراض می‌کردند، در نتیجه این اتفاق مسئله‌ای کاملاً عادی است.

این نشست بعد از تنش به وجود آمده و اعتراض به عملکرد نماینده بوکان در مراسم روز دانشجو در دانشگاه پیام نور این شهرستان، برگزار شد.

عملیات اجرایی طرح توسعه بیمارستان شهید قلی پور بوکان در زمینی به مساحت ۲۵ هزار و ۳۳۶ متر مربع و با زیر بنای ۷ هزار و ۹٨٦ متر مربع در دو طبقه، سال ۱۳٨۷ شروع شد و اردیبهشت سال گذشته به بهره برداری رسید، همچنین تعداد تخت‌های این بیمارستان را از ۹۷ به ۲۵۰ تخت افزایش داد و تعداد ۱۱۰ نفر پرستار برای این طرح جذب شدند.

انتهای پیام/ف

هفت نفر از کارکنان فاز دوم بیمارستان شهید قلی پور با معرفی من استخدام شده‌اند

برچسب ها: اخبار مجلس ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.