پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۵ درصدی بیمارستان ولیعصر اراک

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی از پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۵ درصدی بیمارستان ولیعصر اراک خبرداد.

پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۵ درصدی بیمارستان ولیعصر اراکطاهر احمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی  در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ از پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۵ درصدی پروژه احداث بیمارستان ۵۲۰ تخت خوابی ولیعصر اراک خبر داد و ابراز امیدواری کرد این طرح تا ۱۵ ماه آینده به بهره برداری صد درصد برسد.

طاهر احمدی با بیان اینکه در دو سال گذشته بیش از ۱۵۰ پروژه بهداشتی از جمله مرکز جامع سلامت وزیستگاه پزشک در استان مرکزی به بهره برداری رسیده است، افزود: همه کار‌ها با حمایت خیرین و هزینه‌های دولتی انجام شده است.

وی از اجرای دو طرح بزرگ دیگر توسط خیرین در سطح استان مرکزی خبر داد و اضافه کرد:۴ بیمارستان در شهرستان‌های فراهان، خنداب، فاز دوم بیمارستان آیت الله خوانساری و یک بیمارستان خصوصی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اراک به بهره برداری رسیده است.

مرکز درمان بیماران سوختگی و سوانح پرتوی استان مرکزی در دست  ساخت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با بیان اینکه همچنین یک مرکز با عنوان مرکز درمان بیماران سوختگی و سوانح پرتوی در حال ساخت است ادامه داد: همه پروژه‌های دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان توسط دولت و خیرین هزینه شده است.

وی همچنین با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت در استان مرکزی از برگزاری کلاس‌های آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی اراک و بیمارستان جایگزین بیمارستان آیت الله طالقانی خبر داد.

انتهای پیام/ج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.