خرید و فروش بیش از ۳۹ میلیون سهام در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی از خرید وفروش بیش از 39 میلیون سهام در بورس منطقه‌ای استان خبر داد.

جوادی مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، گفت:در هفته گذشته بیش از ۳۹ میلیون و ۱۵۵ هزار اوراق اسناد خزانه اسلامی، سهم و حق تقدم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی به ارزش ۱۵۵ میلیارد و ۲۳۳ میلیون و ۹۱۵ هزار و ۷۲۸ ریال در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت که ۲۸.۵ درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بوده است.

وی افزود: در طول هفته در تالار بورس ارومیه ۱۲ کارگزار از ۱۶ ایستگاه معاملاتی سهام و حق تقدم بیش از ۱۸۲ شرکت را معامله کردند که نمایندگی شرکت کارگزاری فارابی بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۲۷/۵ درصد به خود اختصاص داد.

جوادی ادامه داد:همچنین در این هفته اوراق اسناد خزانه اسلامی اخزا ۶۲۴ با ۲۴.۵ درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشته است.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در طی هفته گذشته ۴۰ کد معاملاتی جدید در بورس منطقه‌ای استان صادر شد گفت: شاخص کل بازار بورس با ۱ هزار ۵۰۸ واحد کاهش در مقایسه با هفته‌ی قبل به رقم ۱۶۵ هزار و ۳۵۲ واحد و همچنین شاخص کل بازار فرابورس نیز با ۷ واحد افزایش نسبت به هفته‌ قبل، به رقم یک هزارو ۸۵۱ واحد رسید.

انتهای پیام/ی

 

افزایش خرید و فروش بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی

برچسب ها: اشتغال ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.