دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق در سراوان

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان از دستگیری عامل سرقت‌های سریالی سیم و کابل با ۳۵ فقره سرقت دراین شهرستان خبر داد.

دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق در سراوانسرهنگ احمد آذرکیش در گفتگو خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، با دریافت گزارشی مبنی بر دپو مقادیر زیادی اموال مسروقه توسط فردی مالخر در یک ضایعات فروشی در شهر سراوان موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: تیم تجسس کلانتری ۱۱ پس از چند روز کنترل نامحسوس محل و اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه وارد عمل شد و در بازرسی از محل ۴۰۰ متر کابل برق سرقتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان تصریح کرد: مالخر ۲۶ ساله در بازجویی‌های به عمل آمده سارق را که جوانی ۳۵ ساله و ساکن یکی از روستا‌های حاشیه شهر سراوان است معرفی کردند.

وی گفت: تیم رسیدگی کننده پرونده با اطلاعات بدست آمده بلافاصله وارد عمل شدند و ضمن دستگیری متهم در بازرسی از مخفیگاهش مقادیر زیادی کابل برق مسروقه به همراه ابزار آلات سرقت کشف کردند.

سرهنگ آذرکیش عنوان کرد: متهم در بازجوئی‌های اولیه مدعی بود اموال مسروقه را به عنوان ضایعات جمع آوری کرده، اما در ادامه تحقیقات با مواجهه با ادله و مستندات کشف شده لب به اعتراف گشود و به ۳۵ فقره سرقت اعتراف کرد.

وی افزود: با توجه به مستندات کشف شده با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات از متهم برای کشف دیگر جرایم احتمالی و دیگر همدستانش ادامه دارد.

انتهای پیام/ف

سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق در سراوان دستگیر شد

 

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار