معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خوزستان تاکید کرد؛

مشکلات و موانع سرمایه گذاری در بخش گردشگری مرتفع شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خوزستان بر رفع موانع سرمایه گذاری در بخش گردشگری در استان تاکید کرد.

سید علی بحرینی مقدم، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خوزستان در حاشیه جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: این جلسه با همت اتاق بازرگانی خوزستان و با حضور رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، و نماینده راه و شهرسازی خوزستان و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

وی با اشاره به حساسیت غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان به موضوع گردشگری و سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان بیان داشت: به همین دلیل هر 2 هفته یکبار جلسه ای با حضور فعالان بخش خصوصی با هدف بررسی مشکلات و موانع کسب و کار آن ها برگزار می گردد.

بحرینی مقدم تصریح کرد: این جلسه مخصوص متقاضیان سرمایه گذاری در بخش گردشگری برگزار شد و با توجه به ظرفیت های خوب و بی بدیل گردشگری که در استان وجود دارد ضرورت توجه و حمایت بیش تر از این بخش مدنظر قرار گرفته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خوزستان در ادامه افزود: تعدادی از فعالان و متقاضیان سرمایه گذاری در بخش مذکور در اقصی نقاط استان هستند به بیان موانع و مشکلات خود پرداختند و در این خصوص بحث و تبادل نظر شد و دستکاه های اجرایی موظف شدند پیگیری های لازم را در این زمینه انجام دهند و در اسرع وقت نسبت به صدور مجوزهای لازم اقدام نمایند.

این مقام مسئول اذعان داشت: همچنین در این جلسه مصوب شد برخی از دستگاه های اجرایی زیرساخت های لازم را در اختیار فعالان این بخش قرار دهند تا بزودی شاهد بهره برداری از این پروژه ها و اشتغالزایی در این عرصه باشیم.

سید علی بحرینی مقدم اظهار کرد: رسالت این جلسه این بود که بعنوان هماهنگ کننده دستگاه ها و عملکرد آن ها از نزدیک در جریان عملکرد دستگاه های مربوطه قرار بگیریم و تعدادی طرح بزرگ گردشگری پیگیری و بررسی شد.

در پاسخ به این پرسش که اگر دستگاه های اجرایی در موعد مقرر نسبت به رفع موانع و صدور مجوز اقدام نکنند چه برخوردی صورت می گیرد، اظهار کرد: با هر دستگاهی در این زمینه کوتاهی کند قطعا برخورد قانونی خواهد شد.

خبر تکمیل می شود...

انتهای پیام/گ

بررسی مشکلات و موانع بخش گردشگری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار