بیش از ۳۰۰ میلیون تومان به تنها نماینده فوتبال گلستان مساعدت مالی شد

استاندار گلستان گفت: بیش از ۳۰۰ میلیون تومان به تیم فوتبال دارایی گز مساعدت مالی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان ، سید مناف هاشمی استاندار گلستان در نشست با تیم فوتبال دارایی گز گفت:حمایت از تیم دارایی گز بعنوان تنها نماینده استان در لیگ زیر گروه فوتبال باشگاه‌های استان وظیفه همه ما است.

هاشمی افزود: برای حضور پرنگ تیم فوتبال دارایی گز در مرحله بعدی مسابقات لیگ زیر گروه‌های باشگاه‌های کشور بیش از ۳۰۰ میلیون تومان به این تیم مساعد مالی شد.

وی افزود:با تلاش مسئولین ورزش گلستان، تحرک ویژه‌ای در حوزه ورزش و جوانان و در ابعاد مختلف ایجاد شد که بر این اساس شاخص‌های ورزش استان ارتقا یافت و تنوع اقوام در استان ظرفیت مناسبی برای توجه به ورزش‌های بومی استان است.

وی افزود:بعضی از استان‌های همجوار در لیگ برتر دو تیم دارند، ولی متاسفانه استان ما بعلت عدم پیگیری و عدم استفاده از ظرفیت‌های خیرین ورزشی تا کنون یک تیم فوتبال ثابت حتی در لیگ دسته دوم ندارد.

هاشمی گفت::حمایت مالی از این تیم باکمک استانداری، اداره کل ورزش و جوانان استان، شهرداری بندر گز و هیات مدیره تیم انجام می‌شودو

مبلغی که به عنوان مساعدت اختصاص می‌یابد بصورت شفاف و دقیق و زیر نظر اداره ورزش و جوانان استان هزینه شود.

وی در پایان افزود:افتخارات کسب شده بازیکنان می‌تواند الگویی برای جوانان آینده ما باشد و شما بازیکنان و مربیان باید تصمیم جدی جهت صعود به لیگ دسته دوم داشته باشید.

در پایان این نشست، مبلغ یک میلیون تومان برای هر یک از بازیکنان تیم در مجموع سی میلیون تومان اهدا شد.

انتهای پیام /گ/پ

نشست خبری تیم فوتبال دارایی گز

برچسب ها: استانداری ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.