امام جمعه اهل سنت قشم مطرح کرد؛

بوی تند تعفن در ریه‌های سوزا/ یک شهر با عذاب نفس می‌کشد

امام جمعه اهل سنت قشم با انتقاد از حل نشدن مشکل بوی تعفن فعالیت شرکت‌های پودر ماهی در شهر سوزا، گفت: دستگاه‌های نظارتی و نمایندگان مردم باید برای حل این مشکل به صورت ریشه‌ای، ورود کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، شیخ عبدالرحیم خطیبی شنبه شب در جمع نمازگزاران شهر سوزا قشم ضمن انتقاد از آلودگی هوای این منطقه، اظهار داشت: جای سوال است که چرا با وجود گذشت این همه زمان از فعالیت این شرکت‌ها، هنوز مشکل بوی تعفن حاصل از فعالیت آنها برطرف نشده است.

وی با بیان این‌که باید مشخص شود چه دست‌هایی پشت پرده قرار دارد، اظهار داشت: نفس کشیدن در هوای این شهر در حال حاضر بسیار برای مردم زجرآور بوده و جای تعجب است که مسئولان فکری برای حل مشکل آنها نمی‌کنند.

امام جمعه اهل سنت قشم ادامه داد: آیا شرایط امروز پاسخ تلاش مردم مرزنشین این منطقه در ایجاد امنیت است، مردمی که با صبوری و تلاش نه تنها این منطقه، بلکه با اتحاد و یکدلی کاری کرده‌اند که قشم امن‌ترین جزیره باشد.

شیخ خطیبی، وضعیت حال حاضر این شهر را به دلیل انتشار بوی بد ناشی از فعالیت شرکت‌های پودر ماهی بسیار اسفناک و فاجعه آمیز توصیف کرد و گفت: از مسؤولان می‌خواهیم که به داد مردم برسند و مشکل آنها را به صورت ریشه‌ای حل کنند.

انتهای پیام/پ

 

انتشار بوی بد ناشی از فعالیت شرکت‌های پودر ماهی

منبع فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.