روحیه مثال‌زدنی رزمندگان مدافع حرم قبل از اعزام +فیلم

لحظاتی افتخارآمیز و تاثیرگذار از مدافعان حرم حضرت زینب(س) با روحیه‌های مثال‌زدنی و بی‌نظیر را از نظر می‌گذارنید.

جوانانی که برای تقدیم سرشان به حضرت زینب آمده‌اند +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شاید برای برخی جوانان در داخل یا خارج از کشور درک حال‌وهوای مدافعان حرم که جان بر کف برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) و نبرد حق و باطل می‌روند، کمی سخت باشد. در حالی که اگر آنها نبودند شاید این روزها شرایط ما نیز آنچنان با روزهای سخت مردم سوریه و عراق تفاوت نداشت ، زنان و بچه‌هایی که هنگام چشم بر هم گذاشتن در سکوت شب، امیدی به زنده ماندن و دیدن دوباره نور خورشید فردا را نداشتند.


بیشتر بخوانید:روایتی از انهدام ماشین انتحاری داعش توسط رزمندگان فاطمیون +فیلم


مردمانی که در کف کوچه‌وخیابان‌هایشان تا چشم کار می‌کرد، جنازه و استخوان ریخته بود و با وحشت در سایه حکومت مرگ در دیارشان قدم بر می‌داشتند. به راستی اگر مدافعان حرم نبودند حال و روز ما چه بود؟ به لطف خدا و وجود جوانانی غیور و از جان گذشته، امروز ما در امنیت کامل زندگی می‌کنیم و تروریست‌های داعش آرزوی حکمرانی بر کشور ما را به گور برده‌اند. شاید بد نباشد حالا که صحبت از این مردان خدا به میان آمد، چشمه‌ای کوچک از روحیه بی‌مانند آنها را به شما نشان دهیم. در ادامه ویدئویی از مدافعان حرم در حال اعزام به منطقه نبل و الزهرا را مشاهده می‌کنید. گفتنی است در این فیلم شهیدان کیهانی و عباس و کردونی نیز حضور دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
م
۰۱:۲۰ ۰۵ دی ۱۳۹۷
درود بر رزمندگان
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۵:۰۲ ۰۴ دی ۱۳۹۷
درود خدا برغیرتشان،واقعا چه روحیه ای دارن مردان خدا
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۶:۰۸ ۰۱ دی ۱۳۹۷
ماشالله
اینها نسل مدافعان حرم دنباله روی راه شهیدان محمود رضا بیضایی و شهید مهدی نوروزی هستند ،ماشالله به اونها که هستند و نفس می کشند بسیجی های دلاور مسعود مقتدر ،شعیب نظری ،رضا منیعی و...مدافعین حرم ثارالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۲۵ آذر ۱۳۹۷
ماشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۴ ۲۵ آذر ۱۳۹۷
خوشا به سعادتتون منم خیلی دوست دارم بین شما ها بودم .
آخرین اخبار