کنعانی مقدم در گفت‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مخالفت روحانی با توافقنامه پاریس در چارچوب حفظ منافع ملی است/ انتقاد از سیاسی شدن محیط زیست در کشورمان

دبیرکل حزب سبز گفت: متاسفانه محیط زیست در کشور ما سیاسی شده است و اکنون محیط زیست اصلاح طلب و اصولگرا داریم.


مخالفت روحانی با توافقنامه پاریس در چارچوب حفظ منافع ملی است/انتقاد از سیاسی شدن محیط زیست در کشورمانحسین کنعانی‌مقدم، دبیرکل حزب سبز در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سانسور رسانه‌های اصلاح طلب در پوشش اظهارات انتقادی رئیس جمهور علیه توافقنامه پاریس گفت: بحث محیط زیست یکی از مسائل مهم و جهانی است که قوانین داخلی و بین المللی زیادی در این زمینه در دنیا وجود دارد.

دبیرکل حزب سبز با اشاره به اینکه آمریکا یکی از ابزار‌های نفوذ و سلطه‌اش در جهان بحث محیط زیست و حقوق بشر بوده است، تصریح کرد: آمریکا سعی دارد با نفوذ با مجموعه‌های مانند محیط زیست و حقوق بشر اقدام به جمع آوری اطلاعات و جاسوسی در کشور‌های دیگر کند.

وی افزود: سناریوی پشت بحث‌های کنوانسیون‌های بین‌المللی درباره محیط زیست این است که از توسعه خیلی از کشور‌هایی که کمترین آلودگی در مسائل محیط زیستی را دارند؛ جلوگیری کنند و به همین دلیل آمریکایی‌ها از این موضوع به نفع خودشان بهره برداری می‌کنند تا کشور ما را نیز تحت تاثیر این موضوع قرار دهند.

کنعانی مقدم خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور در چارچوب حفظ منافع ملی ایران که باید جلوی موانع توسعه کشور را بگیرد، موضوع مخالفت با توافقنامه پاریس را مطرح کرده است.

وی در پایان با اشاره به سانسور اظهارات انتقادی رئیس‌جمهور علیه توافقنامه پاریس خاطرنشان کرد: کسانی که به رئیس جمهور رای مثبت دادند باید از صحبت‌های کاندیدای خود حمایت کنند، ولی متاسفانه محیط زیست در کشور ما سیاسی شده است و اکنون محیط زیست اصلاح‌طلب و اصولگرا داریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار