توزیع ۲۵ تن گوشت منجمد گوساله در بازار خراسان شمالی

سرپرست تنظیم بازار سازمان صنعت ، معدن و تجارت خراسان شمالی از آغاز توزیع ۲۵ تن گوشت منجمد قرمز در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  پورکاظم سرپرست تنظیم بازار سازمان صنعت ، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: با توجه به افزایش قیمت محصولات پروتئینی کارگروه تنظیم بازار اقدام به جذب و تزریق ۲۵ تن گوشت منجمد گوساله در بازار استان نمود.

وی افزود: روند جذب و توزیع گوشت قرمز منجمد بسیار مناسب بوده و کارگروه تنظیم بازار تمام تلاش خود را برای تامین گوشت مورد نیاز بازار انجام خواهد داد.

پورکاظم همچنین از مصوبه جدید کارگروه تنظیم بازار استان در روز پنج شنبه ۲۲ آذر ماه خبرداد و افزود: بر اساس جلسه کارگروه تنظیم بازار استان در روز پنجشنبه  ۲۲ آذرماه ۲۵ تن گوشت منجمد در بازار استان برای مصرف خانوار توزیع خواهد شد.

سرپرست تنظیم بازار سازمان صمت در ادامه خاطرنشان کرد: توزیع گوشت تنظیم بازار در واحد‌های منتخب در شهرستان‌ها و با نظارت و استقرار بازرسان سازمان صنعت معدن و تجارت انجام می‌شود.
وی در خصوص قیمت مصوب گوشت قرمز منجمد گوساله در بازار گفت: قیمت هر کیلوگرم ران گوشت قرمز منجمد گوساله ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت هر کیلوگرم سردست گوساله ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان است.

وی سهم شهرستان بجنورد از توزیع گوشت قرمز منجمد گوساله در این مرحله ۹ تن عنوان کرد که در فروشگاه‌های شهر بجنورد در بین فروشگاه‌های رفاه  ، اتکا  ، فامیلی، افق کوروش ، فروشگاه صبا و واحدا‌های صنفی توزیع می‌شود.

وی در ادامه از شهروندان تقاضای مشارکت و همکاری نمود و بیان کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف در توزیع گوشت منجمد از جمله عدم رعایت قیمت اعلامی موضوع را در اسرع وقت به اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت استان از طریق تلفن ۱۲۴ اطلاع دهند تا برخورد لازم با متخلفین صورت گیرد.

انتهای پیام / ب

توزیع گوشت منجمد قرمز در خراسان شمالی

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.