توزیع بیش از 26 هزار جلد کتب در مناطق کم برخوردار

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: بیش از 26 هزار جلد کتب کمک آموزشی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان کرمانشاه در سطح متوسطه دوم توزیع شد.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: تعداد 26369 کتب کمک آموزشی در 21 شهرستان و منطقه استان در مدارس متوسطه دوم استان توزیع شد.

وی  گفت: به منظور حمایت تحصیلی و تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان مناطق محروم و کمتر توسعه یافته، آموزش و پرورش استان اقداماتی جهت حمایت تحصیلی و آموزشی این دانش آموزان انجام داده است که برگزاری آزمون‌های آزمایشی کنکوری رایگان در سه مرحله، برای تعداد پانزده هزار و چهارصد و هفتاد و پنج نفر از دانش‌آموزان کلیه شهرستان‌ها و مناطق بجز مرکز استان از جمله این اقدامات است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه  بیان  کرد: ایجاد طرحی در مناطق محروم برای افراد مستعد که از توان بالای علمی برخوردارند از جمله دیگر کارهای خوب صورت گرفته در این زمینه است که در این طرح آموزش و پرورش استان کرمانشاه  با برگزاری کلاس های تقویتی و آزمون های آزمایشی، نصب نرم افزارهای آموزشی و بسته های کمک آموزشی با مشارکت و عقد قرارداد با بنیاد علوی اقدام نموده است.

بسامی معاون آموزش متوسطه استان ضمن تاکید بر نقش ارزشمند فعالیت‌های آموزشی بنیاد علوی، ارزش این بسته ها را 9 میلیارد و ششصد و بیست و پنج هزار و دویست و سی ریال دانست.

بسامی  بیان کرد: با توجه به جایگاه و ارزش علمی کتاب‌های توزیع شده ، امیدواریم با تلاش و جدیت دوچندان مدیران مدارس، دبیران و از همه مهم‌تر دانش آموزان در استفاده از این منابع، شاهد رشد کیفیت آموزش و تقویت بنیه علمی دانش آموزان مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان باشیم و در تحقق عدالت آموزشی در همه مناطق و شهرستان‌ها گام‌های جدی برداریم.

 کیومرث پرندین رییس اداره متوسطه دوم افزود: از این تعداد 4180نفر دانش آموز پایه دهم، 3755 نفر دانش آموز پایه یازدهم و7540 نفر دانش آموز پایه دوازدهم هستند که تحت پوشش این طرح قرار گرفتند.

انتهای  پیام/ز

 

توزیع کتاب در مناطق محروم برای افراد مستعد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار