صدا و سیما به دنبال تبلیغ آرمان‌های اسلامی و انقلابی

مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: رسانه ملی به دنبال تبلیغ و تحقق رسالت و آرمان‌های اسلامی و انقلابی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، یوسف افشاری‎نیا امروز یکشنبه ۲۵ آذر ۹۷ در آیین معارفه خود به عنوان مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: صدا و سیما در خدمت تبلیغ و تحقق مطلوب رسالت، اهداف و آرمان‌های اسلامی و انقلابی، با تبعیت از ولایت است.

وی با اشاره به اهمیت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به عنوان یکی از وعده‌های الهی اضافه کرد: حفظ، تداوم و پاسداشت دستاورد‌های ماندگار انقلاب، نیازمند همدلی و همفکری است.

مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری ادامه داد: شبکه‌های استانی باید با تبیین دستاورد‌های نظام اسلامی، عامل ایجاد امید و وحدت در جامعه باشند.

افشاری‎نیا همچنین روحیه بسیجی، تفکر جهادی و مدیریت انقلابی همراه با تعهد را محور اصلی حرکت صدا و سیمای استان بیان و تأکید کرد: نگاه ویژه به تولید آثار بومی، بهره گیری از ظرفیت‌های محلی و نظرات نخبگان و فرهیختگان، تعامل سازنده با مسئولان و نهادها، و کمک به تقویت وحدت ملی و قومیت‌ها نیز در سر لوحه کار مرکز قرار دارد.

مهرداد عظیمی مدیرکل سابق صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری هم با ارائه گزارشی از عملکرد، دستاورد‌ها و موفقیت‌های سه سال اخیر این مرکز در جشنواره‌های مختلف و در حوزه‌های گوناگون برنامه سازی و رسانه‌ای، از همکاری و تعامل مردم و مسئولان استان و همچنین تلاش کارکنان مرکز در  این مدت قدردانی کرد.

وی گفت: این افتخارات بیانگر اهتمام، جدیت و توان بالای کارکنان و مدیران صدا و سیمای استان می‌باشد.

عظیمی، ایجاد تعامل سازنده با مردم و مسئولان، توجه و استفاده از ظرفیت‌های استانی، افزایش کمی و کیفی تولیدات، میزبانی بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها، کسب رتبه‌های متعدد در ارزیابی‌های ستادی، موفقیت در جشنواره‌های مختلف، توسعه تولید آثار فاخر و تبدیل شدن به قطب آثار نمایشی، تولید محتوای مخاطب پسند در فضای مجازی، تکمیل و افتتاح ساختمان اداری، پوشش ۹۶ درصدی سامانه پخش دیجیتال در سطح استان و فراهم شدن تجهیزات پوشش ۱۰۰ درصدی، ساخت و راه اندازی دستگاه SNG، تجهیز و راه اندازی رادیو دیداری و تلویزیون اینترنتی، اجرای طرح جامع اپلیکیشن جهان بین همراه و ایجاد مقدمات پخش HD شبکه سیمای جهان بین را از اقدامات صورت گرفته در این مرکز، طی سه سال گذشته اعلام کرد.

در این آیین با حضور علی دارابی معاون امور استان‌ها و جمعی از مدیران رسانه ملی، یوسف افشاری‎نیا به عنوان مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری معرفی، و از خدمات مهرداد عظیمی مدیرکل سابق قدردانی شد.

انتهای پیام/ش

تکریم و معارفه مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.