طی روز گذشته؛

۷۲درصد تماس‌های برقرار شده بامرکز ۱۲۵ همدان مزاحمت تلفنی بوده است

رئیس سازمان آتش نشانی همدان بااشاره به برقراری ۴۱۴ تماس تلفنی طی روز گذشته با مرکز ۱۲۵ همدان گفت: ۷۲ درصد تماس‌ها مزاحمت تلفنی بوده است.

۷۲درصد تماس‌های برقرار شده بامرکز ۱۲۵ همدان مزاحمت تلفنی بوده استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، محمدرضا بیاناتی رئیس سازمان آتش نشانی همدان گفت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات ۳ عملیات اطفای حریق و ۲ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش آتش نشانان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

رئیس سازمان آتش نشانی همدان گفت: روز بیست و چهارم آذرماه شهروندان همدانی ۴۱۴ مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته اند که از این تعداد تماس ۵ مورد منجر به عملیات شده است.

بیاناتی بابیان اینکه ۱۵ تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرار شده و ۹۳ تماس اشتباه بوده است، گفت: متاسفانه ۳۰۱ مورد از تماس‌ها نیز ایجاد مزاحمت بوده است.

وی گفت: عملیات انجام شده در این مدت ۲ مورد آتش سوزی شامل حریق کارگاه چرمسازی در میدان شاهد، حریق ضایعات در جاده ملایر و حریق بالکن منزل در بلوار کاشانی بوده است.

بیاناتی گفت: همچنین ۲ مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور در جاده فقیره و نجات افراد محبوس شده در منزل در سعیدیه توسط آتش نشانان به انجام رسید.

رئیس سازمان آتش نشانی همدان اضافه کرد: تعداد ۳ نفر نجات یافته طی این عملیات گزارش شده است.

انتهای پیام/ز

۷۲ درصد مزاحم تلفنی با مرکز ۱۲۵ برقرار شده است

منبع: مهر

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.