دستیابی متخصصان پالایشگاه امام خمینی شازند به دانش تعمیرات اساسی

متخصصان پالایشگاه امام خمینی شازند به دانش تخصصی تعمیرات اساسی تعمیرات اساسی واحد‌های پالایشگاهی دست یافتند.

دستیابی متخصصان پالایشگاه امام خمینی شازند به دانش تعمیرات اساسیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ متخصصان پالایشگاه امام خمینی شازند به دانش تخصصی تعمیرات اساسی واحد‌های پالایشگاهی دست یافتند.
علیرضا امین مدیرعامل پالایشگاه امام خمینی شازند در گفتگو با به گ خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: برای اولین بار بدون نیاز به متخصصان و تجهیزات خارجی ٩واحد از ۲۸ واحد پالایشگاه امام خمینی شازند به دست متخصصان داخلی تعمیر اساسی شد و دوباره در مدار تولید قرار گرفت.

امین افزود: این تعمیرات اساسی در ۳ مرحله با حضور نخبگان بخش تعمیر و نگهداری پالایشگاه‌های کشور و به کارگیری هزارو ۵۰۰ نفر نیروی کار متخصص و آموزش دیده آغاز و بدون هیچ حادثه‌ای در مدت مقرر به پایان رسید و تولید محصولات پالایشگاهی از سر گرفته شد.

وی اضافه کرد: واحد‌های پالایشگاهی به دلیل کار در شرایط پرفشار و به کارگیری مواد خورنده و حساس بسته به عملکرد هر واحد هر یک تا ۴ سال یک بار نیازمند تعمیر اساسی هستند و در تعمیرات اساسی تمام قطعات و تجهیزات بازبینی، رفع عیب و در صورت نیازتعویض می‌شوند.

پالایشگاه امام خمینی شازند با پالایش روزانه ۲۵۰ هزار بشکه نفت خام و تولید روزانه ۱۶ میلیون لیتر بنزین و۱۲ میلیون لیتر گازوئیل نقش اساسی در تامین سوخت کشور دارد.

انتهای پیام / ج

بومی سازی تعمیرات اساسی پالایشگاهی در پالایشگاه امام خمینی شازند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.