رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه؛

۴ هزارو ۱۹۳ وانت بار در سطح شهر ارومیه ساماندهی شده است

رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه از ساماندهی ۴ هزارو ۱۹۳ وانت بار در سطح شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،مهدی مژدهی فر رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه  عنوان کرد: ساماندهی وانت بار‌ها زمینه تسهیل در ارائه خدمات را فراهم کرده است.
 
وی با اشاره به ساماندهی خودرو‌های دیزلی برطبق دستور وزارت کشور همزمان با سطح کشور در شهر ارومیه، بیان کرد: از سال گذشته صاحبان خودر‌های دیزلی نسبت به ثبت نام و اخذ پروانه اشتغال و فعالیت به سازمان مراجعه کرده اند که تاکنون دو هزارو ۲۶۷ خودرودیزلی ثبت نام و ۶۶۵ خودرو ساماندهی شده است.

مژدهی فر بیان کرد: شهروندان درصورت داشتن هر گونه مشکل و یا انتقاد و پیشنهاد با شماره تلفن ۳۲۳۵۹۹۹۵ جهت طرح مسایل در ارتباط باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱۰ دستگاه اتوبوس شهری ارومیه مورد بازسازی قرار گرفت، اظهار کرد: روند بازسازی اتوبوس‌ها در تعمیرگاه مرکزی سازمان و توسط پیمانکاران بخش خصوصی و نیرو‌های فنی و خدماتی با هزینه بسیار پایین و بدون تحمیل هزینه اضافی برای شهرداری تداوم دارد.

رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه افزود: این باز سازی شامل صافکاری، نقاشی، تعمیرات موتور، پمپ و تعویض صندلی‌ها است.

به گفته وی بازسازی‌های صورت گرفته توانسته درصد زیادی از ناوگان اتوبوس رانی را مناسب سازی و کارکرد و کارآیی این اتوبوس‌ها را تا چند سال آینده مطلوب کند.

رییس سازمان حمل و نقل و بار مسافرشهرداری ارومیه با یادآوری اینکه روند بازسای اتوبوس‌های شهری همچنان تدوام دارد، بیان کرد: بازرسان ویژه فنی برای کنترل وضعیت فنی اتوبوس‌ها و جلوگیری از فعالیت اتوبوس‌های دارای نقص فنی فعالیت و جهت بازسازی به تعمیرگاه مرکزی سازمان هدایت خواهند کرد.
 
انتهای پیام/
 

ساماندهی وانت بار در ارومیه

برچسب ها: شهرداری ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.