دو هزار بلیط استخر و شهربازی هدیه شهرداری به کودکان حاشیه شهر/ میوه و آجیل شب یلدا با قیمت مصوب در اختیار شهروندان

معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: در شب یلدا هزار بلیط استخر و شهربازی به کودکان حاشیه شهر مشهد هدیه داه می‌شود.
 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، رضا دانایی معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: با همکاری سازمان مشاغل شهری، هماهنگی‌های لازم  برای راه اندازی غرفه‌هایی در ۱۱ نقطه از سطح شهر صورت گرفته  تا میوه و آجیل شب یلدا را با قیمت مصوب در اختیار شهروندان قرار دهند.

وی تصریح کرد: ایستگاه‌های فرهنگی در کنار این غرفه‌ها راه‌اندازی می‌شود که هنر‌های تزئینی و برنامه‌های فرهنگی را به نمایش می‌گذارد.

دانایی افزود: به مناسبت شب یلدا، تعداد هزار بلیط ویژه استخر و هزار قطعه بلیط ویژه شهربازی در اختیار تشکل‌های مردمی حاشیه شهر قرار می‌گیرد تا نسبت به توزیع آن در بین کودکان حاشیه شهر اقدام شود و آنان نیز از اماکن تفریحی استفاده کنند.

وی در رابطه با اینکه برای ایجاد نشاط و شادابی در بین کودکان حاشیه شهر تلاش می‌شود، افزود: در واقع هدیه معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری به مناسبت شب یلدا است تا بتواند شادی و نشاط را در کودکان حاشیه شهر بیشتر کند.

انتهای پیام//ا. آ.


راه اندازی غرفه‌های آجیل و میوه شب یلدا در سطح شهر مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.