استاندار کرمانشاه :

ایجاد۵۰۰۰ شغل با ساماندهی رستوران های بین شهری /پرداخت تسهیلات صرفا توزیع پول نیست

استاندار کرمانشاه گفت: پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی بانک‌ها نباید این پرداخت‌ها صرفا به یک توزیع و پمپاژ پول تبدیل شود.

ایجاد۵۰۰۰ شغل با ساماندهی رستوران های بین شهری /پرداخت تسهیلات صرفا توزیع پول نیستبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، هوشنگ بازونداستاندار کرمانشاه  ظهر امروز در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمانشاه هدف ازپرداخت تسهیلات را ایجاد اشتغال عنوان کرد و اظهار داشت: نباید این پرداخت ها صرفا به یک توزیع و پمپاژ پول تبدیل شود.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: کرمانشاه ۱۲۳ هزار بیکار دارد در حالیکه ادارات استان حداکثر ۶۰ هزار نفر پرسنل دارند که حداقل ۲۰ درصد آن مازاد بر نیاز جذب شده اند و بنابراین فارق التحصیلان باید برای اشتغال، تنها منتظر کار دولتی نباشند.

وی بیان کرد: این استان ظرفیت های بسیار خوبی برای اشتغال دارد که لازم است این ظرفیت ها به جوانان معرفی شود.

بازوند بر لزوم رسیدگی و توسعه رستوران های بین راهی اشاره کرد و گفت: رستورانهای استان به هیچ وجه وضعیت مناسبی ندارند و متولی خوبی نداردبا ساماندهی رستورانهای بین شهری می توان حدود ۵۰۰۰ شغل ایجاد کرد و در این راستا شهرستانهای زلزله زده که قطب گردشگری نیز می باشند موقعیت خوبی برای ایجاد رستورانهای خوب است.

استاندار کرمانشاه همچنین به منطقه اورامانات به عنوان یکی دیگر از مناطق گردشگری بکر و مستعد برای احداث رستوران اشاره کرد و بیان داشت: رعایت حریم جاده نباید مانعی برای ایجاد این رستوران ها شود چرا که این مسیر مشابه چالوس است و می توان آنرا توسعه داد.

وی تاکید کرد: مدیران اجرایی در سفر به شهرستانها با فارغ التحصیلان و دانش آموختگان حوزه های مختلف دانشگاهی که جویای کار هستند جلسات اختصاصی برگزار کنند.

انتهای پیام/ز


رعایت حریم جاده نباید مانعی برای ایجاد  رستوران ها شود

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار