تکریم 132 بیمار صعب العلاج در آیین مهرورزی رضوی

 همزمان با میلاد مسعود امام حسن عسکری (علیه السلام) مراسم معنوی تکریم بیماران برگزار شد.

تکریم 132 بیمار صعب العلاج در آینن مهرورزی رضویبه گزارش  خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  همزمان با میلاد مسعود امام حسن عسکری (علیه السلام) مراسم معنوی تکریم بیماران تحت عنوان : آیین مهرورزی رضوی به همت این نمایندگی و با مشارکت موسسه خیریه امدادگران عاشورا در روز یکشنبه ۹۷/۹/۲۵ با حضور جمعی از بیماران خاص و خانواده های آنان در محل سالن اجتماعات کانون بسیج کرمانشاه برگزار شد.

 حجت الاسلام فاضلی مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان کرمانشاه با تقدیر از خدمات ارزشمند و معنوی نمایندگی آستان قدس رضوی استان کرمانشاه و موسسه خیریه امدادگران عاشورا وی با اشاره به جایگاه رفیع اهلبیت عصمت و طهارت تمسک جستن به این خاندان پاک و گرانقدر را راهگشای گرفتاریها دانست.


 حسن موحد نماینده آستان قدس رضوی استان کرمانشاه  گفت : روح گرانقدر و ملکوتی انسان که نشات گرفته از حق تعالی می باشد انسان را همیشه هدایت و تسلیم به امر و حکمت الهی میکند انسان راضی به رضای حق تعالی با مشکلات فراروی خود منطقی برخورد کند و خود را به حکمت الهیمی سپارد.


 وی  افزود : همه ما وظیفه داریم به تاسی از امام رئوف و مهربانی امام رضا (ع) نسبت به هم مهربان و مهر ورزی داشته باشیم  و از وجود منبع عظیم خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام بهره مند شویم و در گرفتاریها و مشکلات دست توسل به دامن این عزیزان بزنیم.


 گفتنی است در بخش پایانی این مراسم  با حضور حسن موحد نماینده آستان قدس رضوی استان کرمانشاه ، ابراهیم منش مدیر عامل موسسه خیریه امدادگران عاشورا و  محمدی خادم کانون خادمیاران رضوی سلامت از ۱۳۲ نفر از بیماران صعب العلاج شرکت کننده با اهدای هدیه و تبرکات مورد تکریم و تقدیر قرار گرفتند.
 
انتهای پیام/ز

 

132 بیمار صعب العلاج تکریم شدند

برچسب ها: درمان ، ائمه اطهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.