رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در زرندیه:

باید به مردم که همه ظرفیت‌های خود را برای انقلاب پای کار آوردند، خدمت رسانی کرد

باید به مردم که همه ظرفیت‌های خود را برای انقلاب پای کار آوردند، خدمت رسانی کردرئیس عقیدتی سیاسی ارتش در سفربه زرندیه گفت: باید به مردم که همه ظرفیت‌های خود را برای انقلاب پای کار آوردند، خدمت رسانی کرد.

حجت الاسلام عباس محمد حسنی رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم بهره برداری از طرحهای گروه‌های جهادی ارتش در شهرستان زرندیه در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت:  باید به مردم که همه ظرفیت‌های خود را برای انقلاب پای کار آوردند، خدمت رسانی کرد.

حجت الاسلام عباس محمد حسنی هدف ارتش جمهوری اسلامی ایران از محرومیت زدایی را اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب  عنوان کرد.

وی افزود: نداشتن حتی یک نقطه محروم در کشور آرزوی رهبر معظم انقلاب  بوده که همه تلاش را برای تحقق آن به کار می‌بندیم تا همه مردم شیرینی زندگی در سایه جمهوری اسلامی ایران را بچشند.

امیر سرتیپ بیوک عباس‌زاده مدیر عامل بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی ایران هم  گفت: برای ساخت این طرح‌ها ۱۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری برای محرومیت زدایی اجرا شده است.

به همت گروه‌های جهادی ارتش جمهوری اسلامی ایران ۱۰ واحد مسکونی، ۲ مسجد و یک مدرسه در روستا‌های محروم زرندیهدر روستاهی محروم اسماعیل آباد، خان کهریز و لقو زرندیه ساخته شد و به بهره برداری رسید.

این ۳ روستا در در شهرستان زرندیه قرار دارند و جزو روستا‌های محروم کشور محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/ج

سخنان رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در زرندیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.