برگزاری مسابقه مدهامتان در اسدآباد

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد گفت: سیزدهمین دوره مرحله شهرستانی مسابقه قرآنی مدهامتان برای نخستین‌ بار دراین شهرستان برگزار می شود.

برگزاری مسابقه مدهامتان در اسدآبادبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، رضا قاسمی، مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد به برگزاری مسابقه مدهامتان در اسدآباد اشاره کرد و افزود: به منظور ایجاد زمینه معنویت و رقابت در کسب مفاهیم قرآنی در بین جوانان این شهرستان مرحله شهرستانی مسابقات قرآنی «مدهامتان» ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برگزار می‌شود.

وی از برگزاری  مرحله شهرستانی این مسابقات در تمام شهرستان‌های استان خبر داد و اظهار داشت:امسال برای نخستین ‌بار مرحله شهرستانی این مسابقات در اسدآباد نیز برگزار خواهد شد.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد با بیان اینکه نفرات برگزیده برای مرحله دوم مسابقات قرآنی استانی به استان معرفی می‌شوند، عنوان کرد: نفرات برتر مسابقات استانی نیز برای شرکت در مسابقه مرحله کشوری «مدهامتان» که در مشهد برگزار خواهد شد، معرفی می‌شوند.

قاسمی خاطرنشان کرد: در این مسابقات در2 بخش خواهران و برادران سنین 7 تا 30 سال و در 8 رشته  از جمله قرائت تحقیق و حفظ کل قرآن، قرائت ترتیل و حفظ جزء 30، اذان، قرائت نماز، قرائت تقلیدی و نقاشی آیات به رقابت می‌پردازند.

وی اواخر دی‌ماه سالجاری را زمان برگزاری مرحله شهرستانی مسابقه قرآنی عنوان کرد و گفت: بر اساس پیش‌بینی‌ها بیش از 300 نفر در مرحله شهرستانی مسابقه فوق شهرستان شرکت خواهند داشت که قبل از شرکت در این مسابقه باید در سامانه «مدهامتان» ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/ب

مسابقه مدهامتان در اسدآباد برگزار می شود

 

برچسب ها: قرآن ، تفسیر قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.