در چهارمحال و بختیاری صورت گرفت:

توزیع بیش از ۱۰ هزار حلقه لاستیک با قیمت دولتی

با اجرای طرح تأمین لاستیک ناوگان حمل و نقل جاده‌ای، بیش از ۱۰ هزار حلقه لاستیک با قیمت مصوب دولتی در چهارمحال و بختیاری توزیع شد.

توزیع بیش از ۱۰ هزار حلقه لاستیکبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید نعیم امامی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز ملی حمل و نقل و رانندگان گفت: از اواخر تیرماه امسال و با اجرای طرح تأمین لاستیک ناوگان حمل و نقل جاده‌ای، ۱۰ هزار و ۲۵۶ حلقه لاستیک با قیمت مصوب دولتی در این استان توزیع شد.

وی افزود: از این تعداد، چهار هزار و ۲۹۸ حلقه لاستیک تولید داخل و پنج هزار و ۹۵۸ حلقه وارداتی بود.

امامی اضافه کرد: بیشترین لاستیک‌های توزیع شده مربوط به ماشبن‎های سنگین بویژه کامیون و در سایز‌های ۲۴*۱۲، ۲۲.۵*۸۰*۳۱۵، ۲۲.۵*۶۵*۳۸۵ بوده است.

وی با بیان اینکه مصرف لاستیک خودرو‌های سنگین در برخی شهر‌های این استان بیشتر از دیگر شهر‌های کشور است گفت: توزیع لاستیک سنگین بین شهری بر اساس پیمایش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای صورت می‌گیرد.

امامی از هم استانی‌ها خواست: در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی در بازار، مراتب را از طریق تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.

۲۶ آذر سالروز فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۶۲ مبنی بر جهاد تخلیه بنادر، به عنوان «روز حمل و نقل و رانندگان» نامگذاری شده است که در این تاریخ، رانندگان و فعالان عرصه حمل و نقل جاده‌ای با اعزام به بنادر جنوب کشور و تخلیه به موقع کشتی‌های حامل کالا‌های استراتژیک و ارزاق و مایحتاج مردم، به حمایت از جبهه‌های جنگ در دفاع مقدس پرداختند.

انتهای پیام/خ

طرح تأمین لاستیک ناوگان حمل و نقل جاده‌ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.