مشاور وزیر کشور در امور دفاتر تسهیل گری و توسعه محلی؛

توسعه شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی در مناطق محروم از مهترین برنامه‌های دولت است

مشاور وزیر کشور در امور دفاتر تسهیل گری و توسعه محلی در ارومیه گفت:بهبود و توسعه شاخصهای فرهنگی اجتماعی در مناطق محروم و حاشیه شهر ها از مهترین برنامه های دولت است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،جلیلیان راهبر و ناظر ویژه استان اذربایجانغربی و مشاور وزیر در امور دفاتر تسهیل و توسعه محلی در جلسه با مدیران این دفاتر در استانداری گفت :حاشیه نشین ها در معرض خطر آسیب های اجتماعی قرار دارند و با برنامه ریزی فرهنگ سازی ایجاد کارگاه های اموزشی و آگاهی بخشی از بلایای اجتماعی میتوان از پیش آمدها و خطرات جامعه پیشگیری کرد.

وی همچنین از مدیران عامل دفاتر تسهیل گری و توسعه محلی استان خواست از ظرفیتها و پتانسیلهای مردم محلات و شناسایی چالشها نقاط قوت و ضعف در راستای پیشگیری از اسیبهای اجتماعی همت و تلاش شبانه روزی داشته باشند.

تاجفر سرپرست دفتر امور اجتماعی استانداری نیز در ادامه این جلسه گفت :در ارمیه هشت دفتر تسهیل گری در ۱۰ محله و منطقه با هدف فرهنگ سازی ساماندهی وضعیت موجود افزایش سرمایه اجتماعی پیشگیری از اسیب های اجتماعی افزایش مشارکتهاب اجتماعی در توسعه مناطق محروم فعالیت دارند.

وی همچنین از کارشناسان این دفاتر خواست با تمام قوا با دستگاهها ,خیرین , نخبگان و حاشیه نشین ها همکاری کنند.

انتهای پیام/

سفر مشاور وزیر کشور در امور دفاتر تسهیل گری و توسعه محلی به ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.