هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری فرصت مغتنمی بر نمود رشادت‌های فعالان این عرصه است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت:هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری فرصت مغتنمی بر نمود رشادت‌های فعالان این عرصه است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری در پایانه مرزی بازرگان گفت: از انواع مد‌های حمل و نقلی مد زمینی و جاده‌ای بیشترین مد را در جابجایی‌های کشور به اختصاص داده است و این مطلب توجه جدی به این مولفه بعنوان‌یکی از مولفه‌های مهم‌توسعه پایدار را بیش از پیش کرده است.


ارسلان شکری افزود: این استان از نظر حمل و نقل بویژه از نوع بین المللی اهمیت ویژه‌ای دارد، 60درصد کنستانتره در این استان انجام و دواثر ثبت جهانی را داریم و‌با توجه به جایگاه معادن وکشاورزی و قرارگیری مهم‌ترین مریدور‌های بین المللی در استان آذربایجان غربی بر اهمیت آن افزوده است.

وی یادآور شد: بازرگان سهم ۱۰ درصدی ترانزیت زمینی کشور به خود اختصاص داده و ۶۵درصد کل صادرات و واردات از پایانه‌های مرزی استان است.

این مقام مسول خبر داد: از ماکو به سمت سه راهی ایواوغلی نیز به صورت مشارکتی طرح‌های روکش آسفالت مهمی درحال انجام است که بهره برداری از آن‌ها در رونق مبادلات بین المللی از این پایانه مرزی تاثیربسزایی خواهد داشت.

انتهای پیام/

مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل در ماکو

برچسب ها: حمل و نقل ، راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.