تدارک ساوه ای‌ها برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب

مسئولان ساوه اولین جلسه برنامه ریزی برای دهه مبارک فجر را برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛اولین جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه مبارک فجر ساوه با حضورامام جمعه و دیگرمسئولان این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان ساوه در این جلسه رمز ماندگاری انقلاب اسلامی را مردمی بودن آن دانست و افزود: به کوری چشم دشمنان پرچم این حکومت که توسط مردم به اهتزار درآمده است برافراشته خواهد ماند.

حجت‌الاسلام حسینی با تاکید بر مردمی برگزار کردن جشن‌های ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی افزود: همانطور که مردمی بودن مناسبت‌هایی نظیر ماه محرم، عید غدیر، ماه رمضان و سایر برنامه‌ها را شاهد هستیم در جشن‌های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی هم  باید با مشارکت و حضور مردم در صحنه عمل کرد.

اختلاف بین مردم و بدنه حاکمیت توطئه دشمنان

وی حضور مردم در صحنه را عاملی برای خنثی کردن سناریوی دشمن برای جدایی بین ملت و مسئولان دانست و اضافه کرد: اختلاف بین مردم و بدنه حاکمیت و سیاه نمایی وضعیت کشور موجب خوشحالی و عملی کردن توطئه‌های دشمنان خواهد شد.

امام جمعه شهرستان ساوه ادامه داد: جلوگیری از بروز فساد در جامعه، بیان آمار‌های درست از وضعیت کشور، تلاش برای خدمت صادقانه به مردم از راهکار‌های تقویت امید و نشاط در جامعه است.

وی بیان کرد: حجم خدمات صورت گرفته به مردم پس از انقلاب به هیچ وجه قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست ؛ در حالیکه در قبل از انقلاب بسیاری از شهر‌های کشور از حداقل امکانات نظیر گازرسانی برخوردار نبودند، اما امروز به برکت انقلاب حتی دورترین روستا‌های کشور از این نعمت طبیعی برخوردار هستند و همه این‌ها به برکت انقلاب اسلامی است.

تدارک ساوه ای‌ها برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب

انتهای پیام / ج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.