لحظه به لحظه با بورس؛

عقب گرد بورس به پله ۱۵۹

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با اُفت ۶۰۳.۵۳ واحدی به پله ۱۵۹ هزار و ۱۴۶ واحدی رسید.

ببه گزارش خبرنگار  بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با رشد ۱۴۱.۷۰ واحدی به پله ۱۵۹ هزار و ۸۹۱ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران در آغاز معاملات از ۴۵۹ میلیارد ریال فراتر رفت که طی ۱۲ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.


بیشتر بخوانید: رشد ۳۳۹ واحدی شاخص بورس در آغاز معاملات


نماد‌های پر بیننده معاملات امروز شبندر، پارس و شپنا با روند نزولی و کگل، فخوز و وامید فارس با روند صعودی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با اُفت ۱۵.۰۳ شاخص کل به پله ۱ هزار و ۷۹۴ واحدی رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۳۶۳ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۹۶ میلیون سهم طی ۲۰ هزار نوبت معاملاتی است.

ارزش کل معاملات بورس تهران در پایان معاملات از ۳ هزار میلیارد ریال فراتر رفت

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با اُفت ۶۰۳.۵۳ واحدی به پله ۱۵۹ هزار و ۱۴۶ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران در پایان معاملات از ۳ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که طی ۹۲ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز شپنا، شتران، شبندر، مبین، فارس و پارس با روند نزولی و وامید با روند صعودی به کار خود پایان دادند.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با اُفت ۱.۰۹ واحدی به پله ۱ هزار و ۸۰۸ واحدی رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۴ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۶۸۲ میلیون سهم طی ۱۲۳ هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/

 
برچسب ها: بورس ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار