مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری مرکزی مطرح کرد؛

تنویر افکار عمومی، پدافند بسیار مناسب در مقابله با سیاه نمایی دشمن

مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری مرکزی تنویر افکار عمومی را پدافند بسیار مناسبی در مقابله با سیاه نمایی دشمن عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ فراهانی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری مرکزی در جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان خنداب گفت: تنویر افکار عمومی پدافند بسیار مناسب در مقابله با سیاه نمایی دشمن   است و مدیریت  افکار عمومی  را نباید به آسانی در اختیار دشمن قرار دهیم.

فراهانی افزود: پدافند غیرعامل یک اصل همیشگی و برای یک مقطع خاص نیست و انسان هیچگاه بی نیاز از پدافند غیرعامل در زندگی نبوده است.

وی با اشاره به تهدید‌های پدافند شیمیایی، پرتویی، اقتصادی، سایبری و زیستی اضافه کرد: باید بحث پدافند سایبری در ادارات را جدی بگیریم و برای نهادینه شدن موضوع، پدافند غیرعامل را به عنوان یک واحد درسی در مدارس در دستور کار قرار دهیم.

تشریح اقدامات شهرستان خنداب در حوزه پدافند غیر عامل

حاجعلی بیگی فرماندار خنداب هم با اشاره به اقدامات مهم انجام شده در حوزه پدافند غیرعامل در این شهرستان گفت: احداث ساختمان مدیریت بحران، برگزاری جلسات پدافند سایبری برای مدیران ادارات، احداث سیلوی ۲۵ هزار تنی گندم و تجهیز فرمانداری و بخشداری به برق اضطراری از جمله این اقدامات است.

حاجعلی بیگی افزود: استقرار اورژانس جاده‌ای در محور خنداب -جاورسیان، تعیین چاه رزرو به منظور تامین آب شرب، پیش بینی مکان‌هایی به منظور اسکان مردم در مواقع ضروری، استقرار اولین اورژانس روستایی و عشایری استان در روستای آقداش، اقدامات امنیتی حفاظتی در حفظ و نگهداری ایستگاه‌های برق و گاز و جمع آوری اتباع بیگانه هم از اقداماتی بوده است که در شهرستان خنداب انجام شده است.

جلسه شورای پدافند غیر عامل شهرستان خنداب با حضور مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری مرکزی فرماندار و مسئولان مربوطه خنداب در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

تنویر افکار عمومی پدافند بسیار مناسب در مقابله با دشمن

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.