علت لغو پرواز ایلام-تهران چه بود؟/حریق هواپیما در آسمان ایلام صحت ندارد

معاون فرودگاه ایلام گفت: نقص فنی هواپیمای ۷۲ ATR در فرودگاه ایلام باعث لغو پرواز ایلام-تهران بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، محمد یگانه معاون فرودگاه ایلام  صبح امروز در ارتباط با نقص فنی هواپیمای 72 ATR در فرودگاه ایلام که باعث لغو پرواز ایلام-تهران شده بود، گفت: این اتفاق بر اثر حادث شدن ERROR برای هواپیمای 72 ATR در حال خروج از پارکینگ و ورود به باند پرواز روی داده و اینکه گفته می‌شود هواپیما پرواز کرده و در آسمان دچار حریق شده اصلا صحت ندارد.

معاون فرودگاه ایلام گفت: نقص فنی در یکی از پره‌های ملخ به دلیل خراشیدگی اتفاق و اینکه گفته می‌شود هواپیما پرواز کرده و در آسمان دچار حریق شده اصلا صحت ندارد.

وی در ادامه افزود: خلبان با توجه به دیدن شرایط ERROR و صحبت با برج مراقبت هواپیما را به داخل پارکینگ بر می‌گرداند و مسافران پیاده می‌شوند.

معان فرودگاه ایلام از حضور کارشناسان فنی در فرودگاه شهدای ایلام جهت بررسی موضوع خبر داد و عنوان کرد: هواپیما امروز توسط کارشناسان فنی هواپیمایی ایران ایر مورد بررسی قرار می‌گیرد و چنانچه نقص ایجاد مشکل کند بدون مسافر و توسط کادر پرواز به تهران منتقل می‌شود.

 پرواز 26 آذرماه ‌«ایلام ـ تهران» ‌هواپیمایی ایران‌ایر‌ پس از ساعت‌ها تاخیر، بلاتکلیفی مسافران و پرواز ناموفق بعد از بازگشت به ایلام در نهایت ساعت 17:30 لغو پرواز ‌اعلام شد.

انتهای پیام/ب

علت لغو پرواز ایلام-تهران مشخص شد

برچسب ها: فرودگاه ، هواپیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.