سردار مهماندار خبر داد؛

اجرای رزمایش زمستانه پلیس راهور در بوستان ولایت

رئیس پلیس راهور پایتخت گفت: رزمایش طرح مشترک زمستان پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با سازمان‌های خدمات‌رسان روز پنجشنبه در بوستان ولایت برگزار می‌شود.

اجرای رزمایش طرح بزرگ زمستان 97 در پایتختبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: هدف از این رزمایش ایجاد آمادگی در سازمان‌های خدمات‌رسان است. همچنین دادن امید به شهروندان که هنگام بارش نزولات جوی خصوصاً برف، پلیس و سایر سازمان‌های خدمات‌رسان در راستای تسریع عبور و مرور و روان‌سازی جریان ترافیک خصوصاً در محور‌های شریانی و بزرگراهی اقداماتی کارساز انجام می‌دهند.

سردار مهماندار بیان کرد: امید است با مشارکت و همکاری سازمان‌ها و شهروندان در هنگام بارش نزولات جوی به‌ویژه برف، ترافیک تهران روان باشد و شهروندان بتوانند در زمان مقرر به مقصد خود برسند.

وی همچنین خبر داد: سازمان‌های خدمات‌رسان با حدود ٣٠٠ خودرو در این رزمایش مشارکت دارند. همچنین این رزمایش با حضور مسئولان ارشد تهران بزرگ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: پلیس راهور ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اشکان
۱۶:۱۰ ۲۹ آذر ۱۳۹۷
تصویری که قرار دادید مربوط به رزمایش سالهای پیش در پیست آبعلیه. قسمت های جذاب مراسم گارد تشریفات، رژه نیرو ها و مانور های یگان ویژه بودند که شما از این مراسم هیچ عکس مرتبطی قرار نداده.
آخرین اخبار