معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین:

مشکلی پس از بارش باران در مناطق زلزله زده قصرشیرین گزارش نشده است

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین گفت: بارش باران مشکلی برای زلزله زدگان استان ایجاد نکرده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین گفت: بارش باران که از ۴۸ ساعت گذشته در این شهرستان آغاز شده و تا صبح امروز نیز با شدت ادامه داشت، با وجود آبگرفتگی معابر و خیابان ها، تاکنون مشکلی برای زلزله زدگان ایجاد نکرده است.

حشمت الله رضایی گفت: ستاد مدیریت بحران و دستگاه‌های امدادی در ۲ روز گذشته پای کار و در آماده باش کامل بودند و به خدمات رسانی در سطح شهر پرداختند.

وی اضافه کرد: در ۴۸ ساعت گذشته ۴۵.۸ میلی متر باران در این شهرستان بارید که خوشبختانه تاکنون گزارشی از وجود مشکل برای شهروندان و مردم روستا‌ها نداشته ایم.

وی افزود: در رابطه با خدمات رسانی به زلزله زدگانی که در چادر‌ها و کانکس‌های اسکان موقت به سر می‌برند، نیز از سوی دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران هشدار‌های لازم انجام شده تا در مسیر رودخانه‌ها و کانال‌های دفع آب‌های سطحی مستقر نشوند.

وی اظهار داشت: بین زلزله زدگان چهار روستای کانون اصلی زلزله نیز نایلون و چراغ والر و وسایل گرمایشی و همچنین سوخت مورد نیاز توزیع شده است و تاکنون مشکلی نداشته اند.

 

انتهای پیام/ی

 

بارش باران در مناطق زلزله زده کرمانشاه

برچسب ها: هواشناسی ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار