توضیحات شریعتمداری درباره زمان معرفی مدیرعامل تأمین اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی درباره زمان معرفی مدیرعامل جدید تأمین اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی کشور توضیحاتی ارائه کرد.

توضیحات شریعتمداری درباره زمان معرفی مدیرعامل تأمین اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستیبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره زمان معرفی مدیر عامل تأمین اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی کشور اظهار کرد: یک حادثه‌ای رخ داد و دکتر نوربخش را از دست دادیم که لطمه بزرگی برای خانواده وی، جامعه پزشکی و تأمین اجتماعی بود.

وی افزود: آن حادثه روال کار را به هم زد. از دکتر محسنی بندپی خواستم سرپرست تأمین اجتماعی باشد که برای مدتی این کار را انجام داد، اما ایشان چهارشنبه گذشته استاندار تهران شد که البته آن هم خارج از اراده ما بود و در دولت با آن مخالفت کردم.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی اضافه کرد: در بهزیستی آقای پورشبانان جانشین محسنی بندپی بود و سازمان بهزیستی را در این مدت به خوبی اداره کرده است.

شریعتمداری درباره تکلیف مدیرعاملی سازمان تأمین اجتماعی نیز بدون نام بردن از گزینه‌ها، گفت: برای سازمان تأمین اجتماعی یکی دو نفر که تجربه کار دارند تا شب گذشته و حتی امروز صبح نیز مذاکراتی در حال انجام است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

برچسب ها: وزارت کار ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار