رئیس اداره کار تعاون و امور اجتماعی مهریز مطرح کرد؛

متفاوت بودن مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب نسبت به سال‌های قبل

رئیس اداره کار، تعاون و امور اجتماعی شهرستان مهریز گفت:مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب باید متفاوت‌تر از سال‌های دیگر برگزار شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ امیر عباس دهقانی زاده رئیس اداره کار، تعاون و امور اجتماعی در جلسه کمیته کارگری ستاد دهه فجر مهریز گفت: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید متفاوت‌تر از سال‌های دیگر برگزار شود و امروز دشمن با هزاران ابزار اقتصادی و فرهنگی و رسانه‌ای خود به دنبال تحت تاثیر قرار دادن پیروزی چهلمین سالگرد انقلاب است.

وی افزود: مهم‌ترین برنامه‌های این اداره که با همکاری دیگر ارگان‌های کارگری دیگر انجام می‌شود برگزاری کلاس آموزش مهارت‌های زندگی و نشست بصیرتی با حضور قشر کارگری است.

دهقانی زاده اظهارداشت: نشست فرماندار و مسئولین مربوطه با نمایندگان کارخانه ها، واحد‌های صنعتی و کارگران شرکت‌های مختلف در خصوص حل مشکلات فرهنگی و کاری آن‌ها در ان دهه انجام می‌شود.

وی بیان کرد: در دهه فجر زمینه مناسب برای استفاده کارگران از امکانات رفاهی، تفریحی رایگان با همکاری مدیران، واحد‌های صنعتی و تولیدی کارفرمایان فراهم می‌شود.

دهقانی زاده افزود: تجلیل از کارگران نخبه در امر صنعت و تهیه‌ی کلیپی از فعالیت‌های واحد‌های تولیدی صنعتی که از ابتدای انقلاب تاکنون به عنوان واحد نمونه برتر شناخته شده اند نیز از دیگر اقداماتی است که در این ایام انجام می‌شود.


انتهای پیام/ ا

دشمن به دنبال تحت تاثیر قراردادن چهل سالگی انقلاب است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.