پویش مجازی کاربران با هشتگ #مظلومية_حماس_عبدالعالم_تهز_العالم +تصویر

کاربران فضای مجازی قرار است فردا راس ساعت ۱۸ در حمایت از ملت یمن پویش مجازی با دو هشتگ #مظلومیة_حماس_عبدالعالم_تهز_العالم و #HumanSolidarityDay را راه بیندازند.

پویش مجازی کاربران با #مظلومية_حماس_عبدالعالم_تهز_العالم  +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کاربران فضای مجازی که پیشتر در اطلاعیه‌ای اعلام کرده بودند قرار است در حمایت از مردم مظلم یمن کمپینی مجازی راه بیندازند، امروز پوستر این پویش را در فضای مجازی به اشتراک گذاشتند. در این پوستر دو هشتگ #مظلومية_حماس_عبدالعالم_تهز_العالم و #HumanSolidarityDay اعلام شده است. قرار است کاربران رأس ساعت 18 فردا چهارشنبه در حمایت از مظلم یمن بنویسند.


بیشتر بخوانید: همبستگی کاربران برای روایت شهادت مظلومانه کودک ۱۰ ساله یمنی +تصاویر


انتخاب این دو هشتگ تأکیدی بر همبستگی و از طرفی بزرگداشت کودک 10 ساله یمنی بنام «حماس عبدالعامی»  است که این کمپین را هدایت و حمایت کند. گفتنی است؛ هفته گذشته  «حماس عبدالعامی» که به قصد تأمین آب شرب برای خانواده به سمت مخازن آب تعبیه شده برای عموم مردم حرکت می‌کرد، تک‌تیراند سعودی او را از ناحیه سر هدف قرار داد و این کودک یمنی به شهادت رسید.

پویش مجازی کاربران با #مظلومية_حماس_عبدالعالم_تهز_العالم  +تصویر

بیش از سه سال است که یمن در جریان نبرد با ائتلاف نظامی به سرکردگی عربستان سعودی مقاومت می‌کند. در تمام مدت این حمله نظامی، یمن در محاصره بود و امکان کمک‌رسانی به آن‌ها بسیار سخت بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار