بحران در اردوی ارژن شیراز

تمرینات نماینده لیگ برتر‌ی فوتسال فارس تعطیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در حالی که کمتر از سه روز به بازی ارژن شیراز در دسته برتر فوتسال مقابل سوهان محمد سیما قم فاصله داریم، تمرینات آماده سازی نماینده فارس بدلیل کمبود منابع مالی و مشکلات بازیکنان تعطیل شد.

مرتضی کشاورز کاپیتان ارژن شیراز در این خصوص در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: متاسفانه این موضوع صحت دارد و تمرینات از روز دوشنبه به حالت تعطیلی در آمد و هیچ کسی بداد تیم نمی‌رسد و بیشترین دریافتی بازیکنان در طول هفت ماه تنها ۳۰ میلیون ریال بوده که بازیکنان را بشدت با مشکل مواجه کرده است.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم صدای تیم لیگ برتری ارژن را هیچ کدام از مسئولان من جمله شهردار، استاندار و دیگران نمی‌شنوند و در این روز‌ها شرمنده کادر فنی ارژن شدیم و به مسئولان باشگاه نیز اعلام کردیم تا زمانی که مشکلات مالی برطرف نشود در تمرینات حضور پیدا نخواهیم کرد تا بالاخره فکری برای حل این موضوع شود.

کشاورز افزود: در یکی دو روز اخیر تنها چهار نفر از بازیکنان رده سنی جوانان به محل تمرین می‌روند و کاش یک انسان خیر در استان پهناور فارس وجود داشته باشد تا به کمک مهندس کریمی مالک ارژن بیاید و تیم را حمایت کند، زیرا ارژنی‌ها در طول این سال‌ها مظلوم واقع شدند و با دست خالی به جنگ رقبا رفتند.

کاپیتان ارژن شیراز اضافه کرد: تا هفته ۲۱ لیگ برتر هم که بازیکنان به میدان رفتند فقط به خاطر کادرفنی و هواداران بود و دیگر نمی‌دانیم چه باید بکنیم.

کشاورز اظهار کرد: قرار بود جلسه‌ای برای حل مشکلات ارژن ترتیب داده شود که این امر بوقوع نپیوست و فکر می‌کنم آقایان در حال حاضر از تعطیلی تمرینات خوشحال باشند و تیم را بحال خود رها کردند.

مشکلات مالی ارژن در حالی شکل جدی تری به خود گرفته که در هفته ۲۰ این مسابقات هم تکلیف اعزام تیم به البرز مشخص نبود و در روز آخر، ارژنی‌ها راهی بازی با مقاومت شدند.

گفتنی است دیدار ارژن شیراز و تیم مدعی سوهان محمد سیما قم، ساعت ۱۵ روز جمعه ۳۰ آذرماه در سالن شهید ابوالفتحی برگزار می‌شود و با شرایط کنونی توقع چندانی برای کسب نتیجه از نماینده فارس نباید داشت.

انتهای پیام/پ

شرایط نابسامان ارژن در آستانه دیدار با سوهان محمد سیما قم

برچسب ها: فوتسال ، اخبار ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.