رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به حادثه آتش سوزی یک مدرسه/ قطعا باید با متخلفان برخورد قاطع شود

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: این حادثه ناگوار که صبح امروز حدود ساعت ۹ رخ داد به علت استفاده از بخاری نفتی آترا ATRA رخ داده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه آتش سوزی مدرسه پیش دبستانی و دبستان دخترانه غیردولتی اسوه حسنه در زاهدان، اظهار داشت: این حادثه ناگوار که صبح امروز حدود ساعت ۹ رخ داد به علت استفاده از بخاری نفتی آترا ATRA رخ داده است.

وی با بیان اینکه این حادثه در یک مدرسه غیر انتفاعی در مقطع پیش دبستانی و دبستان دخترانه رخ داده است که ۶۷ دانش آموز دختر دارد، افزود: تعداد ۶۰ کودک در این مدرسه در مقطع پیش دبستانی و ۷ نفر دانش آموز کلاس اول بودند که حادثه رخ داده در کلاس دانش آموزان کلاس اول رخ داده است.

وی اضافه کرد: متأسفانه ۴ دانش آموز از این ۷ دانش آموز دچار حریق شده و ۲ دانش آموز بر اثر همین مسئله فوت شده‌اند.

شهریاری یادآور شد: دو دانش آموز دیگر نیز سوختگی بالای ۷۰ درصد دارند که در حال حاضر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت نظر هستند.

نماینده مردم زاهدان افزود: حادثه به این علت رخ داده که پای یکی از دانش آموزان در اثر سهل انگاری به چراغ نفتی آترا ATRA اصابت می‌کند و آتش شعله ور شده و حریق دانش آموز را گرفتار می‎کند.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصریح کرد: بر اساس بخشنامه آموزش و پرورش استفاده از چراغ نفتی در کلاس‌های درس ممنوع است، ولی با این حال این تخلف رخ داده و جان دو دانش آموز را گرفته که قطعا باید با متخلفان برخورد قاطع شود.

انتهای پیام/پ

آتش سوزی در مدرسه دخترانه زاهدان

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۶ ۲۹ آذر ۱۳۹۷
شهریاری که رییس کمیسیون نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۵ ۲۹ آذر ۱۳۹۷
مدرسه غیرانتفاعی بوده اونها فقط به فکرکسب درامدند دنبلکیفیت نیستد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۲۷ آذر ۱۳۹۷
رییس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس باید محاکمه شود .
آخرین اخبار